volvo velgen!!!!

Gestart door stem, 26-12-2004 21:55:31

Vorige topic - Volgende topic

stem

Ik kan bij een volvo dealer als ik de naam goed heb, projun velgen kopen hoop spaken met bouten!!! er tussen zijn 17 inch. Kan iemand mij vertellen hoe ik een foto kan bemachtigen op het forum, of dat iemand hem wil plaatsen heb UREN gezocht, maar niet gevonden. Weet iemand ook wat die velgen waard zijn met banden ong. 5 mm alvast bedankt grtjs Steven ;)

mehn

Citaat van: stem op 26-12-2004 21:55:31
Ik kan bij een volvo dealer als ik de naam goed heb, projun velgen kopen hoop spaken met bouten!!! er tussen zijn 17 inch. Kan iemand mij vertellen hoe ik een foto kan bemachtigen op het forum, of dat iemand hem wil plaatsen heb UREN gezocht, maar niet gevonden. Weet iemand ook wat die velgen waard zijn met banden ong. 5 mm alvast bedankt grtjs Steven ;)

Ik heb 'm al eens geplaatst, maar de tread is verwijderd door de moderatoren.
Waarschijnlijk te hoog advertentiegehalte.

Hier komt 'ie nog eens:

Is dit 'm? Dan heet 'ie Propus  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

stem

Mehn bedankt dat zijn ze inderdaad, volgens dealer origineel. Nu nog de vraag wat zou ik er ongeveer voor moeten betalen zijn schadevrij, erg vuil -dat is geen probleem- met pirelli banden 205-45-17 met rondom ong tussen 4 1/2 en 5 mm vindt ze zelf erg mooi  en komen van de bcc auto's. hij heeft al een prijs gezegd maar even kijken of jullie daar een beetje in de buurt zitten

BenC70ES

Ze kosten meer dan 500 EUR per stuk nieuw... en de Triton (18") zelfs bijna 750 EUR! zonder banden...

't blijven 2-delige BBS velgen (is prijzig  :-[)

Maar vind ze ook heel mooi, maar ze zijn wel van goede kwaliteit...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

M a r c

Citaat van: stem op 27-12-2004 19:28:00
en komen van de bcc auto's.

BTCC, en dat waren 19" BBS velgen, lijken er wel op maar zijn het niet. Leuk verkoopargument van die goede man, maar de volgende keer wel de waarheid vertellen.....  ;)

Welk bouwjaar is jouw GLT? Want bouwjaar 91-92 heeft 4 wielbouten en de Propus heeft er 5....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

LekkeRRRR

Stem, als je nou Volvomafia even een pb-tje stuurt. Hij kan precies aangeven wat de velgen nieuw kosten (was er geen regeling dat voor leden van de 850club geldt vier-halen=drie-betalen?). Je kunt dan zelf wel uitrekenen of de vraagprijs voor je interessant is.... (bv zou je voor 100 euro meer nieuwe velgen hebben etc)

;)/jan

stem

Het zijn 17 inch en moet net 1000 treuro opbrengen, heb trouwens een adres gevonden die ze levert voor 150 p/s zonder band, en ook origineel volvo. Wat betreft BTCC, in het handboek onderdelen van volvo staat over de band de volg. gegevens: Een 2 delig gelegeerd topmoel sportwiel met sterke stylingovereenkomsten met de wielen gebruikt op de succesvolle Volvo's i de Britse touring kampionschap. Deze 2 delige techniek maakt het mogelijk om opzienbarend lichtgewicht te combineren met extreme stugheid. Bijzonder lichte en sterke sluiters van titaan worden gebruikt om het midden met de velg te verbinden. Vanochtend bij een dealer info gevraagd en gelijk een kopie gekregen betreffende deze velgen.
de volvo is uit 94 - 5 gaats velg 7 x 17 offset 43 mm - aanbevolen bandenmaat 205-45-zr17. Niet turbo mod. moeten zijn  voorzien van een stuurstandbegrenzer.
Zit deze er al op!!!!!!!!!
Ik ben van plan om er 700 voor te bieden met de banden zoals beschreven grtjs Steven en bij deze allemaal een goed 2005

philken

Advertenties op andere sites!!