Ook even voorstellen

Gestart door Keesjan, 28-12-2004 21:01:23

Vorige topic - Volgende topic

Keesjan

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Keesjan en ik ben sinds een half jaar ongeveer, de trotse eigenaar van een Volvo S70 2.5 luxury-line automaat. Na lang zoeken, vergelijken, proefrijden, historie opvragen bij dealer e.d. heb ik hem gevonden. Ik heb vanaf dag 1 alle werkzaamheden in mijn onderhoudsboekje zitten. Hij heeft plm 175 dkm gereden. Verder heeft ie alle belangrijke opties, ecc, verwarmde stoelen, achterbank, carkit, alarm, e.d.
Ik ben 34 jaar, getrouwd en vader van een dochtertje van ruim 6 jaartjes.
Ik ben via het korps mariniers, later het klpd tegenwoordig werkzaam in de opsporing van complexe fraude (belasting,premie e.d.)
Jullie kunnen wel raden waar het volvo-virus mij geinfecteerd heeft ;-)
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de sedan, in tegenstelling tot vele andere forumleden heb ik gemerkt. Ik ben al jaren helemaal gek van de lijnen van de carrosserie, het motorgeluid en het onkreukbare imago van de 850/X70. Ik ben heel vaak te vinden op het forum en geef ook af en toe, waar ik kan, adviezen en opmerkingen. Ik lees en leer heel van jullie en by the way, mijn vrouw wordt er een beetje gek van dat ik zo gedreven ben in mijn hobby. Ter verduidelijking...soms stap ik 's avonds wel eens m'n garage in, doe het licht aan en ga gewoon eens kijken bij de S70. Even erin zitten, radio aan, beetje olie pijlen dat soort dingetjes, haha. Zou dat gevaarlijk zijn of hoef ik me niet te laten behandelen?
Ik heb even zitten freubelen om een foto toe te voegen, benieuwd of het gelukt is. In ieder geval vind ik dit forum geweldig en ik hoop er nog lang plezier van te hebben. Als het in mijn vermogen ligt zal ik iedereen met raad en raad te hulp zijn.

--edit--
fotoformaat aangepast
--edit--

BenC70ES

Die ziet er nog heel mooi uit  8) Tussen V70 en S70 ga ik ook voor de S70 hoor  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

knip

mooie auto keesjan ben er maar zuinig op.
jij bent niet de enigste met die ziekte hoor,komt allemaal goed

Keesjan

:) Ludo, wees gerust, mijn opsporingsbevoegdheid strekt zich alleen uit tot het grondgebied van Nederland. En wij zijn toch allemaal eerzame burgers hier, ja toch?

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

fkrkawd

Hoi Keesjan,

Welkom. Mooie S70! Hoe heb je die foto daar gekregen? Ben overigens ook ex marinier. Dienstplichtig welliswaar maar toch. Zit ook wel eens gewoon aan de auto te prutsen. Overgebrachte afwijking? Behandeling echter nog niet nodig.
Groet, Frans

Keesjan

Hallo Frans,

Altijd prettig om in goed gezelschap te verkeren he. Ik heb op de volgende link mijn foto geupload en voila hij stond er ineens onder. Erg makkelijk hoor. Probeer het maar eens. Kwestie van het gekregen regeltje code kopieren en plakken en je foto verschijnt.
http://www.imageshack.us/

Keesjan

Vulk

Zeer mooie s70, echt.

The Saint

Hele mooie wagen Keesjan. Ik weet precies wat je bedoelt met het in alle rust kijken naar je eigen wagen. Die afwijking hebben velen op dit forum denk ik. Advies is: niet behandelen.  ;)
No shirt no shoes, no pinball

daytonawim

Erg mooie auto hoor, veel plezier er mee :-)

En ik heb ook last van jou afwijking hoor, het zijn gewoon mooie auto's :-)

BartT5R

Citaat van: Ludo op 28-12-2004 21:58:46
was maar een grapje hoor.
;)

Jaja ::)

Keesjan,
welkom, en dat virus, tja daar bestaan geen antistoffen voor, dus wen er maar aan ;D

De vrouw zal er vrede mee moeten nemen, dat moet die van mij ook. ;)
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Volvomarnix

ben bekend met de afwijking. Ik sta soms een half uur naar mijn roffel te kijken en denk dan: "ohoh, wat is dat ding eigenlijk mooi!!"

En inderdaad, een S70 is leuker dan een V!!! (als ik een V zou rijden zou ik overigens het tegenovergestelde beweren...)
Maar Kees-Jan, mooie machine!! ben jaloers op je automaat!!! (ruilen voor een handbak...)???

R.Bijl

ziet er strak uit hoor,veel plezier ermee toegewenst :D

Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Volvo comfort

Keurige wagen hoor mooi opgepoetst ook ;D

Het is maar goed dat ik thuis geen garage heb anders zou ik er mn woonkamer van maken en dan gewoon vanuit mn wagen tv kijken... 8)

Koekje erbij??

Ko

Mooie wagen Kees Jan, wees ermaar zuinig op. en nog vele plezierige kilometers.(zal wel lukken). Gr Ko.(;