schoonmaken remklauwen

Gestart door micha, 24-02-2003 12:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

micha

#15
Is er misschien iemand die mij wil helpen met het reviseren van de klauwen? (het liefst nog iemand uit de omgeving van amsterdam, of word ik nu echt te veel eisend?

Johann

#16
CiteerIs er misschien iemand die mij wil helpen met het reviseren van de klauwen? (het liefst nog iemand uit de omgeving van amsterdam, of word ik nu echt te veel eisend?

Gewoon hard poetsen!! ;)
En dan kan 't resultaat er ook zo uit zien,



Ik ben Zaterdag wel aan 't sleutelen, kun je wel langs komen.
Is wel in 't oosten van 't land en 160 Km van A'dam....

micha

#17
Heb je ervaring met het uitelkaar halen van de klauwen? (ik bedoel zuigers eruit, nieuwe rubbers erin?

Ziet er mooi uit, die porsche-klauw. Maar daar heb je denk ik weinig aan hoeven poetsen.

Ramon

#18
Micha,

Als ik het goed zie zitten die Porsche remmen ook niet op de auto van Johan (zou wel kicken zijn !!!)

Ik begrijp uit het antwoord van Johan dat die AP remmen vier zuigers per klauw hebben, het systeem blijft echter precies hetzelfde.

Ik woon in de Zaanstreek, dus niet ver van Asd. Ik wil wel eens naar die AP remmen kijken.

Ik stuur je een prive mailtje met m'n 06, kan je me bellen.

Kijk maar,

Ramon 8)
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

Johann

#19
CiteerHeb je ervaring met het uitelkaar halen van de klauwen? (ik bedoel zuigers eruit, nieuwe rubbers erin?

Ziet er mooi uit, die porsche-klauw. Maar daar heb je denk ik weinig aan hoeven poetsen.


Mocht je ze echt uit elkaar willen halen dan kun je beter eerst zorgen dat je een revisie setje hebt.
Ik vraag mij echter af in hoeverre dit nodig is of ze moeten er echt heel erg slecht uit zien.

micha

#20
Zien er (denk ik) gewoon goed uit. Ik heb 1 zuiger met de hand een stukje teruggeduwd, zonder al te veel kracht, dus dat zal wel goed zijn. maar het kan nooit kwaad om ze helemaal optimaal onder de auto te schroeven. :)