Sub uitgang sc 901

Gestart door robert222, 26-05-2014 18:50:09

Vorige topic - Volgende topic

TonV70R

Citaat van: robert222 op 27-05-2014 22:00:04
Word het geluid dan beter. Dan wissel ik het gewoon om

Staat heel mooi in een dashboard, meer kan ik je er niet over vertellen ;)
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

The Volvoboy

Een goed werkende center speaker is schaars en nieuw erg duur...
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

robert222

Is het dan moeilijk om heel de rti navigatie uit te bouwen dan

cornelis-b

Ik persoonlijk vind het super klinken maar heb je wel de dolby processor in de auto Robert? Dit kan je controleren als de radio aan staat door op het knopje MODE te drukken als hij dan naar 3CH en Pro Logic gaat zit de processor er in. Deze zit achter de radio op het console gebouwd.

Als de prosessor er in zit zou je ook een ander bovendek met center kunnen zoeken, is de speaker kapot dan kan je er een van Pioneer inbouwen, werkt perfect en ik vind het geluid van de Pioneer, twee voor 35 euro, beter dan de originele van bijna 300 euro. Alleen de luidspreker.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

The Volvoboy

Met RTI kan er geen Dolby in zitten.
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km

cornelis-b

Waarom niet Koen, kan het niet zijn dat misschien de vorige eigenaar het dash met center heeft gewisseld voor een dash met RTI. Of zit er een deel van het RTI systeem achter de radio? Geen idee waar dat zit.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

NinaPaul

Pioneer meuk van € 35,- kan je nooit goed balanceren t.o.v. de bestaande speakers.
Nu zijn de meeste toch al "audio blind" door een overdaad aan hoge tonen, dit maakt het niet beter.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

The Volvoboy

Citaat van: cornelis-b op 27-05-2014 22:49:20
Waarom niet Koen, kan het niet zijn dat misschien de vorige eigenaar het dash met center heeft gewisseld voor een dash met RTI. Of zit er een deel van het RTI systeem achter de radio? Geen idee waar dat zit.

RTI is bij mijn weten nooit icm Dolby geleverd.

cornelis-b

NP eerst eens luisteren en dan oordelen, gezien ook wat hier als huisinstallatie staat kan ik je verzekeren dat ik niet "audio blind" ben lat staan "audio doof".

Koen, Dolby en RTI zijn inderdaad nooit samen geleverd, maar als een van de vorige eigenaars het bovendek met center gewisseld heeft voor een bovendek met RTI dan zou er dus nog wel een dolby processor in de auto kunnen zitten. In de auto van Hans en Anne zit wel een processor maar geen bovendek met centerspeaker.

Robert check even het knopje mode en kijk anders eens achter de radio, kan ook zo maar zijn dat de stekker van de processor, als die er zit, uit de radio is gehaald.

Zeg maar Henk tegen mij

robert222

Dat wil ik wel doen. Maar volgens mijn zit het er niet in hoor. Als je het schema bekijkt van de rit zit er best veel onder je dach gebouwd van de rti

Sbv

cd speler zit in dashbord kastje en ik dacht dat er op de plek van de dolbyprocessor ook nog een onderdeel van de rti zat

cornelis-b

Citaat van: Sbv op 28-05-2014 12:10:51
cd speler zit in dashbord kastje en ik dacht dat er op de plek van de dolbyprocessor ook nog een onderdeel van de rti zat

Dat vroeg ik mij hier dus ook al af alleen kwam er geen antwoordt op.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,70629.msg1510799.html#msg1510799

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Het blijkt inderdaad dat er achter de radio een deel van het RTI systeem zit, de regelunit met partnummer 9494361.

Zeg maar Henk tegen mij

robert222

Denk toch dat ik het er Miss uithaal. Miss iemand interesse om om het om te ruilen. Haha

NinaPaul

Citaat van: cornelis-b op 28-05-2014 09:47:07
NP eerst eens luisteren en dan oordelen, gezien ook wat hier als huisinstallatie staat kan ik je verzekeren dat ik niet "audio blind" ben lat staan "audio doof".

Ik zeg niet dat jij "audio blind" bent, ik zeg dat Pioneer rommel is. (in die prijsklasse).

En wat je dan wel of niet thuis hebt staan is totaal niet relevant.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz