mattenset producent

Gestart door Molmans, 29-05-2014 10:19:09

Vorige topic - Volgende topic

Molmans

Meneer de verkoper erkende mijn opmerkingen.  Hij vermelde dat dit tegenwoordig de "echte" zijn. En dat ze vroeger inderdaad veel robuuster waren en  dat de koperen bevestigingsogen van vroeger er ook niet meer op zaten. Misschien dat iemand anders recent ook een set heeft gekocht maar andere ervaringen heeft?
DOP T5 2.0 LPI

ron_swinkels

Ik heb voor mijn 205 CTi de matten op maat laten maken. Ik kon de kleur uitkiezen, type tapijt. Werd ter plekke in de fabriek gemaakt. Ik had de oude maten bij voor de pasvorm. De nieuwe werden uitgesneden. Rondom gestikt. klitteband aan de onderkant tegen het schuiven. 70,- euro aftikken en klaar.

Hier werden ook de originele mercedes sprinter vloermatten geproduceerd mbv pers.

Ik weet nog dat het pand links (westelijk) langs de a16 in een dorpje lag nog voor de Hollands Diep, vanuit breda gezien.
Verder kan ik me herinneren dat ik daar niet vanuit de A16 kon komen en dat ik eerst moest omrijden (A17)

Ik heb eventjes snel gegoogled en de enige die daar een kantoor hebben is automatten.nl

Kan bijna niet anders dan dat het die is.
Groeten Ron