FF voorstellen

Gestart door Auke T-5R, 30-12-2004 00:35:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Auke T-5R

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje op dit forum maar heb me nog nooit voorgesteld.
Nu bij deze.
Was eigenlijk op zoek naar een T5 uiteindelijk is het een T5-R geworden (ken je dat). Het is weliswaar een 2.0 liter (Italiaans raspaardje (eh volvo ;D )) .
Hij is inmiddels 1,5 dag in mijn bezit en heb er nu al een tank door heen gejaagd. :P
Foto's volgen nog die heb ik nog niet. (geen tijd voor gehad was te druk bezig met rijden).
Zit echter 1 probleem aan deze auto namelijk het volgende: Als ik bij mijn ouders ben kan ik meteen mijn sleutels inleveren bij mijn vader (ach ja mag hij ook eens in een echte auto rijden ;) ).
Ik heb gisteren het formulier op de bus gedaan om lid te worden van de volvo 850 club dus dat is ook al geregeld.
Verders wens ik jullie allemaal alvast een goed 2005 toe.
Tot gauw.

Groeten Auke

Boeijke

Welkom en gefeliciteerd met je aanwinst. Geloof niet dat je er spijt van gaat krijgen. Ben benieuwd naar de foto's.


Veel plezier en succer ermee.

Willem

Otto

Klinkt goed!
En direct al fanatiek..

Kom maar op met de foto's,

veel genot met je roffel,

Otto
Es geht darum die speed um die curve zu bringen!
( www.alfamici.com )

The Saint

Citaat van: Auke op 30-12-2004 00:35:27
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje op dit forum maar heb me nog nooit voorgesteld.
Nu bij deze.
Was eigenlijk op zoek naar een T5 uiteindelijk is het een T5-R geworden (ken je dat). Het is weliswaar een 2.0 liter (Italiaans raspaardje (eh volvo ;D )) .
Hij is inmiddels 1,5 dag in mijn bezit en heb er nu al een tank door heen gejaagd. :P
Foto's volgen nog die heb ik nog niet. (geen tijd voor gehad was te druk bezig met rijden).
Zit echter 1 probleem aan deze auto namelijk het volgende: Als ik bij mijn ouders ben kan ik meteen mijn sleutels inleveren bij mijn vader (ach ja mag hij ook eens in een echte auto rijden ;) ).
Ik heb gisteren het formulier op de bus gedaan om lid te worden van de volvo 850 club dus dat is ook al geregeld.
Verders wens ik jullie allemaal alvast een goed 2005 toe.
Tot gauw.

Groeten Auke

Gefeliciteerd met je nieuwe wagen Auke, en je vader is de volgende??

Uiteraard jij ook geluk in 2005, en probeer je verbruik, 1 (tank) op 1,5 (dagen) iets te verminderen. ;)
No shirt no shoes, no pinball

Peertje

Citaat van: Auke op 30-12-2004 00:35:27
Was eigenlijk op zoek naar een T5 uiteindelijk is het een T5-R geworden (ken je dat).

Ja, dat ken ik heel goed!!!!  ;D
Welkom!

Foto's ?
Hé? Geen banner meer?