Savo stelt zich voor!

Gestart door SaVo, 13-06-2014 14:18:40

Vorige topic - Volgende topic

SaVo

Beste Forumleden,

Bij deze wil ik mij aan jullie voorstellen.
Ik ben Savo, 27 jaar en kom uit Breda. Zeedse auto's hebben mij altijd al aangetrokken en dan met name de Saab 900 classic en de 850 estate.

Ik heb tot nu toe 3 900 classics gereden, waarvan twee dikke turbo's. Na de Saabs ben ik aan de Volvo gegaan. Ik ben begonnen met een 244. Deze reed fantastisch, maar viel uit elkaar wanneer je ernaar keek. Daarom op zoek gegaan naar een nette 244 op gas. Deze reed nog beter en zag er strak uit. Helaas door de nieuwe belastingregels moeten ontdoen van zijn gastank. Ik heb 'm nog wel, aar hij staat te koop.
In november 2013 heb ik er ook een 850 2.5 10v estate bijgekocht. Zo'n fijne auto heb ik nog nooit gereden en het was echt een van de mooiere 'gewone' 850's op de weg. Helaas is er vorige week iemand uit de bocht gevlogen waarbij mijn Volvo total loss is verklaard.

Ik ben nu dringend op zoek naar een 850/V70 op LPG g3. Vanavond ga ik kijken naar een V70 2.5 10v op LPG. Het is net als de 850 een blauwe, maar toch vind ik 'm minder dik dan de 850 met z'n dikke zwarte bumpers.
Nu ik hier toch aan het typen ben; ik ben nog op zoek naar een blokjes grill (van xc70?), heldere koplampen (van C70?) en 17 inch Pegasus velgen. Ik zoek alle onderdelen tweedehands en niet nieuw.

Mochten jullie nog dingen willen weten, dan hoor ik het graag.

Groeten,
SaVo

volvobug

Welkom hier. 10V rules  :angel: dus je maakt wederom een goede keuze. Ook de combi met LPG kan lang goed gaan met regulier onderhoud. Als het zover is, foto's zijn welkom hier (ook van de oude 850).

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

benjy

Savo welkom op het forum weer een brabander erbij.
Veel succes met de zoektocht naar een goeie 850/ v70
Groet vlak bij Breda.