stekkertjes koplampwissers

Gestart door Wouter1973, 16-06-2014 21:16:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter1973

Nu al twee keer meegemaakt dat mijn linker koplampwisser recht omhoog blijft staan (en gelukkig nog terugzakt nadat opnieuw het contact wordt aangezet). Ze staan nu mooi in de nulstand, mooi moment om de stekkers los te trekken. Al wel eens eerder gevraagd waar ik deze stekkers vindt, maar ik kan bij mij nog niet achterhalen waar ik moet zoeken. Moet ik er vanuit de motorruimte bij kunnen? Heeft iemand ergens een foto staan waarop een en ander te zien is? ???

Ewout Schalkwijk

Boven de koplampen, bruine stekkers. Even loskoppelen en klaar.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Wouter1973

Ok. Nou weet ik weer waar ik de vorige keer dat ik dit vroeg op vastliep. Ik zie nergens bruine stekkertjes. Zeker niet boven de koplamp. Zie de foto. Waar moet ik ongeveer zoeken?

Sbv

verder naar beneden zoeken dan maar

Wouter1973

De vorige keer heb ik me al rotgezocht. Heeft niemand een foto waar ik ze kan vinden?

Sbv

aan de wissermotor zit draadje met stekker van ca 10 cm dus ja ver kan het niet weg zitten

Jeroentjuh


Wouter1973

Gevonden! Waarom heeft niemand me verteld dat die bruine stekkers voor de intercooler geklemd op de grille bevestigd zijn? Ik heb me echt rotgezocht! 😳

Sbv

soms zijn ze in het verleden al eens losgehaald bijv. Gezien de kabellengte kunnen ze nooit ver weg zijn

Wouter1973

Inmiddels gevonden dus. Eindelijk.  :eusa_dance: