Memory lane....

Gestart door Boeijke, 17-06-2014 23:32:45

Vorige topic - Volgende topic

widebody

Citaat van: rpakuypers op 24-06-2014 19:07:54
Buiten Limburg wellicht wat minder bekend...... heel leerzaam, ook voor je Duits  :P

http://img.welt.de/img/fernsehen/crop101208087/3618728847-ci3x2l-w620/lo-lustig-BM-Vermischtes-Duisburg.jpg

Groet,
Roger

Löwenzahn! Der Peter. Is nu een nieuwe, modernere versie van. Ook leuk om te zien.

rpakuypers

Citaat van: widebody op 24-06-2014 20:21:00
Buiten Limburg wellicht wat minder bekend...... heel leerzaam, ook voor je Duits  :P

http://img.welt.de/img/fernsehen/crop101208087/3618728847-ci3x2l-w620/lo-lustig-BM-Vermischtes-Duisburg.jpg

Groet,
Roger

Löwenzahn! Der Peter. Is nu een nieuwe, modernere versie van. Ook leuk om te zien.

Yep, Peter Lustig uit Breslau ...

Groet,
Roger

widebody

Citaat van: rpakuypers op 24-06-2014 20:29:34
Citaat van: widebody op 24-06-2014 20:21:00

Groet,
Roger

Yep, Peter Lustig uit Breslau ...

Groet,
Roger

Samen met Keks(Koekje), zijn Berner Senner. Lijkt erg op de onze moet ik zeggen ;D.

En idd, die sendung mit der maus. Inclusief het olifantje. :D

widebody

Ken je deze twee dan nog?

Auf Achse. Serie over twee vrachtwagenchauffeurs. Europa, midden oosten, azie, overal kwam je ze tegen!

Of deze:

Satire en naaktheid in de 70er jaren. Ongehoord. Iedereen bleef er voor thuis maar niemand had gekeken de vorige avond :eusa_think: :eusa_whistle:

Kindervriend:

Edit: toevoegingen.

widebody

Wie kent dit bord nog:

?????

BBS

Auf Achse ben ik zo af en toe an het kijken. Jeugdsentiment :D ik vond en vind het nog steeds leuk om naar te kijken met die ouwe Benz en M.A.N. ;D

Louis de Fûnes móet ik gewoon een keer weer zien 8)
Volvoloos....

widebody

Er worden op de nederlandse tv zoveel herhalingen van herhalingen van herhalingen vertoont dat ik af en toe het idee krijg dat ik dement aan het worden ben. Maar mooie serie's worden weer niet herhaald.

Ik noem: Hollands glorie,     Laat maar zitten.

Wie kent die nog??

reneetje

Citaat van: widebody op 24-06-2014 20:54:07
Er worden op de nederlandse tv zoveel herhalingen van herhalingen van herhalingen vertoont dat ik af en toe het idee krijg dat ik dement aan het worden ben. Maar mooie serie's worden weer niet herhaald.

Ik noem: Hollands glorie,     Laat maar zitten.

Wie kent die nog??

De fabriek
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Domaso

En natuurlijk deze:

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

reneetje

Aha , Tatort met Chimanski  :eusa_clap:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

reneetje

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Ewout Schalkwijk

Wat een leuk topic is dit. Zoveel bekends. :eusa_clap:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

rpakuypers

Deze was ook altijd lachen ......

Groet,
Roger

rpakuypers

Dit vond ik ook altijd een goede acteur .....

Groet,
Roger