Forumtransport Kerkrade -> Bornem (België)

Gestart door Youk, 19-06-2014 10:38:12

Vorige topic - Volgende topic

Youk

Ik sta op het punt om van Rovelra een trekhaak over te nemen en zou deze graag vanuit Kerkrade dichter in mijn richting krijgen.  Zelf woon ik in Bornem, dat ligt ongeveer halverwege tussen Antwerpen en Brussel als je via de A12 gaat.  Maar als het al meer richting Antwerpen of zo kan geraken is het ook al goed.

Wat timing betreft, eind volgende week wordt de trekhaak pas uitgebouwd en van 29/06 tot en met 03/07 ben ik met vakantie.  Dus als het hierop aansluit zou dit echt ideaal zijn.

Youk

Echt niemand die binnenkort even mijn richting op komt?

Sbv

Aight!

Mijn ouders wonen bij Maastricht in de buurt en ik zelf in Breda, ik zal eens kijken of ik volgende week naar mijn ouders ga, dan kan ik het misschien al een stuk jou kant op meenemen.

Youk

Breda is al een heel stuk korter, dus dat zou al positief zijn.  Laat je even weten of het lukt of niet?

Als het niet lukt zal er inderdaad niets anders op zitten dan zelf af te halen.

Aight!

Heb jij even geluk, ik moet woensdag ook nog in Valkenburg zijn, dus kan daarna wel even in de avond doorrijden naar Kerkrade alvorens ik het donderdag weer naar Breda neem?

Als Rovelra even zijn adres wil geven via p.m en of hij woensdag avond thuis is, wil hem best wel even ophalen voor je!

Youk

Ik stuur hem een PM dan moeten jullie onderling maar uitvechten of het past voor beide om de afspraak te maken.

En anders heb ik ook nog plan B en C in de mouw zitten (al zijn het bij de huidige temperaturen wel korte mouwen natuurlijk  ;D)

Aight!

Ik hoor het wel, ga wel eens vaker die kant op!

Dus kan ook nog wel een andere keer :)

Youk

Dank aan Rovelra voor de nette trekhaak.  Nu dat ding nog monteren.

En Aight! ook bedankt om deze toch een heel stuk dichterbij te brengen.  Heeft mij heel wat kilometertjes bespaard!