Forumtransport: Assen - (Woerden, Arnhem, Apeldoorn, Nijmegen)

Gestart door volvobug, 29-06-2014 22:21:17

Vorige topic - Volgende topic

volvobug

Hallo forummers,

Wie woont er in Assen, Drenthe?

Ik kan een achterbank overnemen en die kan elk moment van de dag zonder afspraak opgehaald worden in Assen (adres krijg je van me).

Gaat mij er om dat hij eerst maar eens bij een forumlid ligt en bij de aanbieder op marktplaats weg is. Daarna eens zien hoe ik hem een stuk op weg naar Arnhem krijg.
Of als de bank in Woerden, Apeldoorn (bij Arjen850 als het mag, vraag ik nog wel  :eusa_shifty:) of Nijmegen (bij Dirk342, vraag ik nog wel  :eusa_shifty:) terecht kan komen pik ik hem daar wel op.

Ik hoor het graag, laten we maar eens beginnen met wie in Assen hem even kan oppikken.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

volvobug

Niemand uit Assen of die er regelmatig langskomt via de A28  :'(? Bankje ligt in 2 delen onder een carport op 2 km van de afrit nr. 33. Kan zo opgepikt worden.

Hans Duiven

Citaat van: volvobug op 30-06-2014 22:14:07
Niemand uit Assen of die er regelmatig langskomt via de A28  :'(? Bankje ligt in 2 delen onder een carport op 2 km van de afrit nr. 33. Kan zo opgepikt worden.

Ik kom nog wel eens in de buurt.

Ff verder via de PB/Mail?

Hans

BBS

Als dat ding voor vrijdagavond in hoogeveen ligt kan hij een eind op weg komen. Ik ga zaterdag namelijk op tijd naar helmond en kom dan langs arnhem. Moet je hem alleen ff oppikken aan de rijksweg.....
Volvoloos....

volvobug

Citaat van: Hans Duiven op 30-06-2014 22:44:11
Citaat van: volvobug op 30-06-2014 22:14:07

Ik kom nog wel eens in de buurt.

Ff verder via de PB/Mail?

Hans
Je hebt PB  :D.

Ewoud

Sorry zie het nu pas :(

Als er nog geen oplossing is, ik woon in Assen en wil m best voor je ophalen en hier in de schuur leggen tot je weet hoe ie verder richting jou kan.
1995 Volvo 854 TURBO

san

Ook ik zit morgen vlakbij Assen..als ik op tijd klaar ben kan ik daar wel langsrijden alle verdere info die ik nodig heb zoals tel nummers en adres via pb.

volvobug

Citaat van: san op 02-07-2014 22:09:33
Ook ik zit morgen vlakbij Assen..als ik op tijd klaar ben kan ik daar wel langsrijden alle verdere info die ik nodig heb zoals tel nummers en adres via pb.
Ook jij hebt PB  :D. Nu komt het er op neer dat ik goed afstem tussen jou en Hans Duiven.

Ook Ewoud dank voor het aanbod  :eusa_clap:, als het Hans Duiven of San lukt is het niet meer nodig en is het voordeel dat het al een stukje dichter bij Arnhem ligt  :D

volvobug

Dit is geregeld, allen bedankt voor het aanbod om hierin iets te betekenen. Maar San heeft de bank vanochtend al opgepikt in Assen en is zelfs nu onderweg naar Woerden om hem bij mij af te leveren. het kwam allemaal toevallig zo uit  :eusa_dance:
Hulde aan dit forum en haar forummers  :eusa_clap: