Volvo V70 mrt. 2000 RTI CD's 1e versie gezocht (voorloper van HU 1205)

Gestart door ronald504, 02-07-2014 12:32:50

Vorige topic - Volgende topic

ronald504

Hoi,

Ik ben Ronald, en heb sinds enige weken een Blauwe Volvo V70 met zwart lederen zetels en een ingebouwd navigatie systeem.

Heerlijke auto, alleen de navigatie is ernstig achterhaald.
Het systeem werkt prima, maar ik heb een kaart update nodig. Mijn navigatie is van het eerste type RTI en werkt op cd's. Ik ben opzoek naar de laatst uitgebrachte versie update 2006. Hierna is Volvo met de support van dit type gestopt. Het wordt hoe dan ook een achterhaalde kaart, maar in vergelijking tot de data die ik nu heb (1999 - 2006) zit een wereld van verschil.

De cd's zijn herkenbaar aan het nummer CD-8096B4 waarbij het cijfer achter de B het opvolgnummer is.

Setje bestellen bij de Volvo-dealer is helaas niet meer mogelijk, volgens het Volvo magazijnregistratiesysteem is er geen enkele set in Nederland voorradig. Maar waarschijnlijk is er nog wel een dealer in Nederland die deze update set op de plank heeft liggen en voor een vriendelijk prijsje kwijt wil.

Het volvo artikelnummer is : 31210151

Andere optie, wellicht heeft iemand bij het afscheidnemen van de Volvo met dit navigatiesysteem de cd nog bewaard.

De Cd die ik bij de auto heb gekregen is uit 1999, een update naar 2006 is erg wenselijk, temeer omdat mijn versie in veel plaatsen geen goede straatnaam index heeft.

ps. ik had dit bericht graag in onderdelen gezocht geplaatst, maar daar heb ik als nieuwe gebruiker kennelijk nog geen rechten toe.

gr.

Ronald

V70 mrt 2000