AUTOMAATBAK olie

Gestart door Lakos, 07-07-2014 21:55:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lakos

Hallo Forum leden,

Sinds enige weken zijn wij in het bezit van een c70 cabrio 2.0 t automaat uit 2004  met 140.000 km op de klok.
Voor alle duidelijkheid gaat het hier om het classic model.
Afgelopen weekend hebben wij een afneembare trekhaak laten plaatsen omdat we met de caravan op vakantie willen. Nu is mijn vraag. Is het echt noodzakelijk om een oliewissel voor de automaat uit te laten voeren. De automaat schakelt op dit moment goed naar mijn mening.

Graag jullie mening.

Gr. Lakos



innocenti

Ja heel verstandig. En ik herhaal dat elke 45000km.

-D©©©L-

Citaat van: Lakos op 07-07-2014 21:55:18
Hallo Forum leden,

Sinds enige weken zijn wij in het bezit van een c70 cabrio 2.0 t automaat uit 2004  met 140.000 km op de klok.
Voor alle duidelijkheid gaat het hier om het classic model.
Afgelopen weekend hebben wij een afneembare trekhaak laten plaatsen omdat we met de caravan op vakantie willen. Nu is mijn vraag. Is het echt noodzakelijk om een oliewissel voor de automaat uit te laten voeren. De automaat schakelt op dit moment goed naar mijn mening.

Graag jullie mening.

Gr. Lakos




Ik zou beginnen met de bijbehordende extra automaatbak koeler, gezien de trekhaak.  Daarnaast een olieswap (Een flush met reinigingsmiddel gevolgd door een geforceerde verversing is het mooist, maar wel een stukje duurder.) en natuurlijk het laten resetten van de adaptiewaardes.