Xomax 2 din radio, dvd, navigatie, mp4 enz..

Gestart door Robert855, 15-07-2014 00:16:04

Vorige topic - Volgende topic

Robert855

Ik dacht ik zal mijn ervaring eens delen over een Xomax autoradio.

Ik was op zoek naar een 2 din radio ter vervanging van mijn sc-801 premium sound radio. Ik was op zoek naar wat extra funcionaliteit voor wat betreft muziek weergave en een navigatieysysteem. Ik ben eerst eens gaan kijken bij Redcoon, en kon voor 499 euro een 2 din radio met ingebouwde navigatie krijgen, merk Audiovox was het goedkoopst met 499 euro. Voor een beetje merk radio betaal je daar 685 euro (Pioneer). Via wat google werk ben ik terechtgekomen bij Carmediashop.de. Hier kom ik voor 238 euro de Xomax XM-2DTSBN6206 tegen. Een radio die aan mijn eisen voldeed. Incl. verzendkosten 252 euro en een week later door DHL thuis bezorgt.

Na aanschaf van een verloop iso stekker bij de lokale autoshop heb ik de radio geinstalleerd en ben zeer tevreden.

Een enkel slordigheidje betrof het niet aanwezig zijn van een micro sd kaart  met de navigatie software, maar die was na het sturen van een enkel mailtje snel geleverd en ook dat werkt prima.

Voor specs www.xomax.de

ps. ik ben geen aandeelhouder, maar wou gewoon een goedkoop alternatief bieden voor die genen die ook op zoek zijn naar een dergelijk apparaat.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Robert855

Citaat van: maruska op 15-07-2014 00:37:23
die is snel gestegen, of je hebt een verkeerde prijs betaald...

http://www.xomax.de/dvd-naviceiver/item/117-xomax-xm-2dtsbn6206.html
Dat is de adviesprijs op de site van Xomax, deze site verwijst voor het bestellen naar de site van carmediashop, en daar betaal je 238 euro.

Robert855

Radio blijkt niet goed te zijn en Xomax geeft geen gehoor aan garantie verzoeken, mooi balen, dus geen aanrader!! Ook geld terug doen ze niet aan, ook na een uitgebreid schrijven blijven ze volhouden dat de radio goed speelt en ik mijn auto maar eens na moet laten kijken. Kwestie is dat de radio lukraak bronnen selecteert en standaard begint met het eerste liedje op de sd kaart. kan dus zo de bak in!