Weer een nieuwe telg bij de 850 familie

Gestart door Dutchman, 06-01-2005 16:24:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchman

De afgelopen tijd deverse malen al het forum bekeken en ik moet zeggen: Ziet er goed uit! Wat opvalt is de onderlinge behulpvaardigheid van de leden. Daarom nu ook besloten om lid te worden.

En...... natuurlijk misschien nog wel een belangrijker reden: Deze week nog schaf ik mijn allereerste 850 aan! In deverse exemplaren proef gereden en ik moet zeggen, er zit veel "kaf onder het koren" Er zit veel verschil in de diverse types, qua "gevoel" dan, los van het verschil in uitvoering natuurlijk.

De 850 die ik zal aanschaffen is overigens wel een "vreemde" uitvoering. Bouwjaar is '92. Is volgens de verkoper géén GLE of GLT, maar een GL o.i.d. Heeft velours bekleding (dus geen half/vol leder). Maar is verder wel weer voorzien van alle denkbare extra's zoals: cruise control, airco, verwarmde stoelen en electrische ramen voor en achter. Of ja, is wel een 10 klepper. Verder wel in perfecte staat!

Is er iemand die wellicht weet wat voor aparte uitvoering dit betreft?

)()()sT

Ik heb wel eens een 850 GL gezien.... maar uiteraard geen Nederlandse/Belgische...

Meen dat het een Zweedse wagen was (ooit in Spanje op een camping gezien)...

Maar..... welkom op het forum!

Gr. :)

The Saint

Vreemd of niet, het klinkt allemaal prima Dutchman!

Laat 'm nog wel ff zien!
No shirt no shoes, no pinball

Amieke850

Hai Dutchman, het model is vlgns. mij gewoon 850 2.5i. Dus zonder GL... enz.
Kijk maar bij www.autoweek.nl: alle Vlv- modellen staan hier opgesomd, zoals de 2.5i ['93-'94] en de 2.0i [v.a. '94].
Suk6 met de aankoop!

LekkeRRRR


BobaFett

Welkom Dutchman!

Wel of geen GL(E), het is een Roffel... en daar gaat het om  ;)
En we kunnen niet allemaal een T5R rijden.

Zo te lezen koop je een luxe wagen, dus dat wordt zeker relaxed autorijden.
Foto's worden zeker gewaardeerd hier! Nu nog een forumsticker (of clubsticker?) erop en het is compleet  :)

Veel plezier en veilige kilometers!

R.Bijl

van harte met je aanwinst en zoals al eerder gezegd

fotos!!

Grt.Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Peertje

Welkom bij de bubs.
Foto's is bijna een vereiste geworden hier. Is ook wel leuk om complimentjes mee te ontvangen.  ;)
Hé? Geen banner meer?