Downpipe met schuine flens te leen voor week 35

Gestart door leons850, 22-07-2014 10:53:44

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Eigenlijk zoals de titel al zegt maar zal het probleem proberen uit te leggen.
Ik ga mijn 16T met rechte flens ombouwen naar een schuine flens waarna ik ook een 3" downpipe laat maken in het laatste weekend van augustus, eind week 35 dus.
Alleen nu is het probleem dat ik een week moet overbruggen waarin ik al wel een schuine flens heb maar nog niet de nieuwe downpipe, gezien die op maat gemaakt word.
ik werk gewoon door de weeks en heb de auto dagelijks nodig vandaar dat ik het weekend er voor de turbo wil opbouwen en mogelijk met een leen downpipe kan gaan rijden, dit kan uiteraard tegen vergoeding. Ik ben voornamelijk te vinden rond Utrecht, Gorinchem en de Veluwe mocht iemand ergens daar tussen in iets hebben zou helemaal mooi zijn natuurlijk. Heb je iets of weet je iets dan hoor ik het graag.

Groet Leon

Ps. anders moet de turbo daar ter plekke omgebouwd worden, kan wel maar kost met een beetje pech zoveel tijd.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

)()()sT

Ik heb een originele staan waar een buis door de cat is gejasd, maar woon in zuid Limburg 8)

leons850

Citaat van: )()()sT op 22-07-2014 10:59:38
Ik heb een originele staan waar een buis door de cat is gejasd, maar woon in zuid Limburg 8)

Dat is wel een stukje rijden. 8)
Dan zou ik liever zien dat hij per forumtransport heen en weer gaat maar dat is ook lastig. ;)
Mocht er niemand anders zich aanbieden dan hou ik je optie graag open.
In ieder geval bedankt voor de reactie.  :eusa_clap:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

V70geRwin

de post doet het voor iets meer dan een tientje en terugbrengen is altijd leuk als de pijp er onder zit  ;D

leons850

Citaat van: V70geRwin op 22-07-2014 11:36:12
de post doet het voor iets meer dan een tientje en terugbrengen is altijd leuk als de pijp er onder zit  ;D

Dat is inderdaad ook waar.
Op het moment mijn beste optie, maar misschien zit er iemand (een stuk) dichterbij dus wacht ik daar nog even op.

UserID25761

misschien ga ik dit weekend naar Valkenburg  :eusa_think:
dan zou ik wat voor je kunnen betekenen wellicht  ;D

leons850

Citaat van: NickGR op 22-07-2014 11:56:38
misschien ga ik dit weekend naar Valkenburg  :eusa_think:
dan zou ik wat voor je kunnen betekenen wellicht  ;D

HELD! :eusa_clap:
Ik wil het nog even aankijken maar mocht dit allemaal mogelijk zijn zou dat natuurlijk geweldig zijn. Alvast bedankt voor het aanbod. ;D

henry classic v70

Maandag 4 augustus rijden we terug van vakantie en kunnen wel even van de route af om langs Joost te rijden (is nog geen 10 km om rijden)...
Ik zou de downpipe mee kunnen nemen, alleen afstemmen wanneer hij thuis is en hoe laat we ongeveer langs Heerlen komen.
We nemen in de loop van de week nog wel even contact op om een en ander af te spreken ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

leons850

Citaat van: henry classic v70 op 22-07-2014 15:38:05
Maandag 4 augustus rijden we terug van vakantie en kunnen wel even van de route af om langs Joost te rijden (is nog geen 10 km om rijden)...
Ik zou de downpipe mee kunnen nemen, alleen afstemmen wanneer hij thuis is en hoe laat we ongeveer langs Heerlen komen.
We nemen in de loop van de week nog wel even contact op om een en ander af te spreken ;)

Zou nog makkelijker zijn, stiekem ben ik dan wel op vakantie maar dat kunnen we vast wel goed regelen.
Joost, Mag ik hem dan toch van je lenen?
Kom ik hem persoonlijk weer terug brengen. 8)
Wat drink je drinken jullie graag in het weekend? ;D

Edit: schrijffoutje

henry classic v70

Citaat van: leons850 op 22-07-2014 15:42:51

Zou nog makkelijker zijn, stiekem ben ik dan wel op vakantie maar dat kunnen we vast wel goed regelen.
Wat drink je graag in het weekend? ;D

Ik drink geen alcohol hahaha ;)

leons850

Citaat van: henry classic v70 op 22-07-2014 15:59:35
Citaat van: leons850 op 22-07-2014 15:42:51

Wat drink je drinken jullie graag in het weekend? ;D

Ik drink geen alcohol hahaha ;)

Nog even wat aangepast. ;D
Maar goed voor jou, wat rook je. ;)

henry classic v70

Nee jôh onzin.... ;D
Kom er praktisch langs heen rijden en jij bent ook altijd van de helpende hand, is prima zo Leon ;)

leons850

Citaat van: henry classic v70 op 22-07-2014 16:10:51
Nee jôh onzin.... ;D
Kom er praktisch langs heen rijden en jij bent ook altijd van de helpende hand, is prima zo Leon ;)

Thnx Henry. ;D
Word dus een weekje zonder kat rijden. :evil:
Joost, u heeft PB. :)

)()()sT

Excuus, ik moest met Nynk naar het ziekenhuis dus heb niet echt veel meer op het forum gekeken.
Ik wil in die week van de 4e toch nog even weg gaan met de dames dus misschien ga ik net die dag weg.
Mocht dat zo zijn, dan moeten we (Henry en ik) eventueel wat afstemmen.
De catloze pijp lag onder m'n 850 maar ivm. APK-perikelen heb ik er toen een met cat tussen gezet. Ik gebruik hem tegenwoordig dus enkel als pijp voor vastzittende wielbouten ;D

dielie850

Ik ga volgende week naar Uddel zou hem eventueel ook mee kunnen nemen ;D