automatische volume regeling sc-805

Gestart door matRRR, 06-01-2005 21:50:27

Vorige topic - Volgende topic

matRRR

Bij wisselende snelheid is de overgang in de volumeregeling van de sc-805 irritant groot, na een aantal weken het als een grappige gadget te beschouwen is het nu een toenemende frustratie aan het worden die 's ochtends bijna mijn goede uitgangshumeur verpest
( oplossing: radio uit, raam iets open en bij elk lang, geluidsreflecterend object VOL gas op de plank ;D ;D ;D)
Haha wat klinkt dat toch lekker.
(klinkt beter dan een natte vrouw in een ongedempte slaapkamer 8)).

Maar ik dwaal af,
Heb horen zeggen dat de ASC - functie het geluidsniveau automatisch afregelt op de snelheid.
Hoe kan ik dat uitzetten, heb geen handleiding van de sc-805 en ook het snelheidssignaal-draad verwijderen/doorknippen vind ik een drastische maatregel...

Wie weet raad  ::)

AAN IEDEREEN DE BESTE WENSEN VOOR 2005!!!!
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

mr T

ff gegoogled:

If you turn the 805 unit off. then press the PWR button and CD button at the same time it will come up with ASC M, you can change this to ASC L by pressing 1, or ASC H by pressing 3.
Gr. Marcel

matRRR

thank you very much, i was really getting annoyed by it!

855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software