Spoedje: petrolhead gestrand in Italie met stuurolielekkage!!

Gestart door volvobug, 25-07-2014 16:44:24

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Citaat van: NinaPaul op 26-07-2014 13:45:02
Ik denk dat voor jullie het lezen te moeilijk is, van mij mag je best te snel/hard rijden, liters olie over de weg lekken, etc.
Maar wees wel bewust van de eventuele consequenties (en ga daar dan niet over zeuren).

Misschien is het te gecompliceerd, maar lees mijn posts terug, het staat er gewoon letterlijk.

Hou 'ns op jôh, begint irritant te worden!
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

NinaPaul

Reageer dan zelfs (met zijn allen) eens normaal (en met verstand)!
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

petrolhead

Heb zojuist een ja-knikker geplaatst voor oliewinning ;D

henry classic v70

Citaat van: NinaPaul op 26-07-2014 13:49:13

Weet je het wordt volgens mij eens tijd om met de mods in gesprek te gaan, de berichten die jij stuurt lokken reakties uit. Daarbij komt dat er veel vaker op die berichten van jou wordt gereageerd als zijnde irritant.
Leg het dan niet bij een ander neer maar kijk eerst eens naar jezelf voordat je uitspraken doet zoals hierboven.

Laat ik dan maar het meeste verstand tonen en niet meer te reageren....
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

NinaPaul

Citaat van: henry classic v70 op 26-07-2014 13:54:53

Weet je het wordt volgens mij eens tijd om met de mods in gesprek te gaan, de berichten die jij stuurt lokken reakties uit. Daarbij komt dat er veel vaker op die berichten van jou wordt gereageerd als zijnde irritant.
Leg het dan niet bij een ander neer maar kijk eerst eens naar jezelf voordat je uitspraken doet zoals hierboven.

Ik denk dat de reactie die men denkt te zien meer een versie is van: "zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten".
Neem anders Dirk zijn onderschrift er even bij  :eusa_boohoo:

En wat zou ik met de mods moeten bespreken?

Ik denk overigens dat "men" jouw reactie ook irritant vindt en dat jouw manier van typen enkel bedoeld is om reacties uit te lokken  :eusa_whistle:

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

twotone

Citaat van: NinaPaul op 26-07-2014 14:11:21
Citaat van: henry classic v70 op 26-07-2014 13:54:53

Ik denk dat de reactie die men denkt te zien meer een versie is van: "zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten".
Neem anders Dirk zijn onderschrift er even bij  :eusa_boohoo:

En wat zou ik met de mods moeten bespreken?

Ik denk overigens dat "men" jouw reactie ook irritant vindt en dat jouw manier van typen enkel bedoeld is om reacties uit te lokken  :eusa_whistle:

Hou d'r nou maar over op ;)
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

volvobug

Citaat van: petrolhead op 26-07-2014 13:32:26
Momenteel zit ik achter de tralies vanwege milieudelict en heb de tijd om jullie lastig te vallen

Citaat van: petrolhead op 26-07-2014 13:53:26

;D ;D ;D

He Charles je hebt het topic gevonden zie ik. Dan knijp ik er tussenuit  ;)
Hopelijk komt het snel goed met die slang en dan weer gewoon verder van de vakantie genieten.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

UserID6342

Citaat van: petrolhead op 26-07-2014 13:53:26
<vette grijns> Zijn ze niet meer afhankelijk van de lokale maffia ;D ;D :evil:

The Demon

Citaat van: henry classic v70 op 26-07-2014 13:47:36
Ik denk dat voor jullie het lezen te moeilijk is, van mij mag je best te snel/hard rijden, liters olie over de weg lekken, etc.
Maar wees wel bewust van de eventuele consequenties (en ga daar dan niet over zeuren).

Misschien is het te gecompliceerd, maar lees mijn posts terug, het staat er gewoon letterlijk.

Hou 'ns op jôh, begint het is irritant te worden!
:eusa_whistle:

cornelis-b

Sorry maar kan jij niet een goed boek gaan lezen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

petrolhead

De R opgehaald en ik kan weer lekker sturen.
Nogmaals ieder bedankt voor meedenken en geven van suggesties.

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

blastaway

Heerlijk genieten van de  welverdiende vakantie. Ach, klein avontuurtje is zo ook wle leuk he
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

V70 classic

Goed voor je Charles prettige vakantie.
einde topic.
Kan de chips op de plank blijven  ;D.

grts Ronald
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

cornelis-b

Nu beginnen met genieten van je vakantie Charles
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien