ombouw turbo nu een stekker te kort help!!!

Gestart door risky147, 27-07-2014 18:08:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

dielie850

Citaat van: remeeus op 27-07-2014 19:32:37
stationair zou het nog net kunnen maar ik zou het er niet op gokken. heb zelf de pomp van een T5 geplaatst en deze heeft wel degelijk een ander nummer dan een pomp van een NA 20V.
Turbo pomp geeft ook meer liters ;)
Maar heb je de massakabeltjes allemaal aangesloten?

remeeus

Citaat van: dielie850 op 27-07-2014 19:34:00
Citaat van: remeeus op 27-07-2014 19:32:37
stationair zou het nog net kunnen maar ik zou het er niet op gokken. heb zelf de pomp van een T5 geplaatst en deze heeft wel degelijk een ander nummer dan een pomp van een NA 20V.
Turbo pomp geeft ook meer liters ;)
Maar heb je de massakabeltjes allemaal aangesloten?

massa kabeltjes?  verklaar je nader

dielie850

Citaat van: remeeus op 27-07-2014 19:37:39
Citaat van: dielie850 op 27-07-2014 19:34:00
Citaat van: remeeus op 27-07-2014 19:32:37
stationair zou het nog net kunnen maar ik zou het er niet op gokken. heb zelf de pomp van een T5 geplaatst en deze heeft wel degelijk een ander nummer dan een pomp van een NA 20V.
Turbo pomp geeft ook meer liters ;)
Maar heb je de massakabeltjes allemaal aangesloten?

massa kabeltjes?  verklaar je nader
Die 2 van het blok of die van de bobine ;)

remeeus

ah zo, dacht dat je het over de pomp had :eusa_think:  dacht al, heb ik iets over het hooft gezien ;D

vergeet dan ook de dikke massakabel voor op je bak niet ;D

risky147

Pomp ook vervangen nog hetzelfde ik heb wel natuurlijk de snelkoppelingl genekt
maar gelukkig had ik er nog 1 liggen en heb ik er van 2 1 gemaakt pffff
Volvo 850r 2.3 turbo estate  1994
Volvo 480 GT metalic zwart 1995
Volvo 66 en Daf 66
Opel Ascona B

risky147

Ja alle massa kabeltjes zitten vast op de kop en op de bak...en op het blok
mvg
Volvo 850r 2.3 turbo estate  1994
Volvo 480 GT metalic zwart 1995
Volvo 66 en Daf 66
Opel Ascona B

dielie850


risky147

Volvo 850r 2.3 turbo estate  1994
Volvo 480 GT metalic zwart 1995
Volvo 66 en Daf 66
Opel Ascona B

risky147

Eigenlijk nu ik zit te denken deed hij dit ook in die r waar hij uitkwam
toen dacht ik dat de benzine op was het zal toch niet......
Volvo 850r 2.3 turbo estate  1994
Volvo 480 GT metalic zwart 1995
Volvo 66 en Daf 66
Opel Ascona B

dielie850

Ga es een paar keer met de pook op en neer kan zijn dat de schakelaar dat hij alleen in de p of n start vuil is ;)

risky147

Als ik de accu pool er even vanaf haal dan slaat hij aan om vervolgens weer na 3 seconden af te slaan...
Vaag...
Volvo 850r 2.3 turbo estate  1994
Volvo 480 GT metalic zwart 1995
Volvo 66 en Daf 66
Opel Ascona B

remeeus

Uit welk jaar komt het blok, de kabelboom en de ecu?

Best kans dat je een ecu hebt met immobilizer.
Dan zal je de ecu moeten flashen of een andere zoeken

risky147

#27
Nou euh kans  de motor komt uit een eind 96 er 850r inderdaad met imobilyser en ik heb er een 1994 t5 kabelboom opgezet omdat de auto waar het in is gebouwd ook van 1994 is omdat ik anders met de obd in de boot ging
Ik heb de orginele R kabelboom nagekeken en heeft een start ring en imobilyser.
chips daar zat ik nu echt niet op te wachten...
wat zijn mijn opties???
Mvg

Volvo 850r 2.3 turbo estate  1994
Volvo 480 GT metalic zwart 1995
Volvo 66 en Daf 66
Opel Ascona B

remeeus

Ja dat verklaart een hoop.

Denk dat een ecu uit een eerdere T5 de makkelijkste oplossing is, of je moet de ring wel gaan gebruiken maar dan zal je ook de sleutel moet hebben die erbij hoort en dat heb je nog een leuk klusje voor de boeg met de kabelboom.


risky147

Ik heb alles liggen sleutels en ring heb de complete r gesloopt
Maar idd een t 5 computer zal makkelijker zijn aan de andere  kant gooi ook 20 pk weg....
mvg
Volvo 850r 2.3 turbo estate  1994
Volvo 480 GT metalic zwart 1995
Volvo 66 en Daf 66
Opel Ascona B