nieuwe 850

Gestart door Heiki, 07-01-2005 19:56:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RRRRR_Ramon

Heiki,

Sterkte zonder roffel..... moet er niet aan denken dat dat mij zou gebeuren.  :-\

Sterkte !!

En er zijn ook lease Volvo´s bijvoorbeeld een V50 T5  ;) Er is hoop  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

beezz

Lease auto een stuk voordeliger?
Wij kopen juist een 850 om goedkoper uit te zijn dan de bijntelling voor "onze" zakelijke V40 Diesel.
Ik had becijferd dat dit och een stuk voordeliger zou zijn.
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Heiki

Bedankt allemaal voor het meedenken en meeleven. Als ik zo die auto zie op de foto, dan vind ik het echt superjammer dat hij weggaat. Hij beviel namelijk erg goed en roffelde prinsheerlijk over de snelweg.

Ik rijd echter vrij veel privékilometers....een snelle rekensom leert mij dat ik altijd duurder uit ben zonder leaseauto...hoe graag ik ook in deze volvo wil blijven rijden..

Ik houd jullie op de hoogte van mijn eindbeslissing

Sbv

Bij ons heb ik het ook uitgerekend, ik denk zelf dat ik voordeliger ben om mijn leaseauto op vrijdag stil te zetten en maandag weer aan te slingeren. Het weekend mag ik dan weer genieten van de Volvo. Moet wel zeggen dat ik als werk terrein regio nederland heb en zodoende wel eens wat prive als zakelijke rit bestempel, maar ach.

Veel succes

Sander

M a r c

Goh... je doet 'm wel héél snel weg? Je hebt 'm pas 5 weken geleden gekocht  ???
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Rad

Citaat van: MH op 26-02-2005 09:30:27
Goh... je doet 'm wel héél snel weg? Je hebt 'm pas 5 weken geleden gekocht  ???
Dus toch een slim verpakte advertentie ??

elianmars

Citaat van: MH op 26-02-2005 09:30:27
Goh... je doet 'm wel héél snel weg? Je hebt 'm pas 5 weken geleden gekocht  ???

Dat is inderdaad wel heel erg snel.......

Dan is het nog een duur grapje, als je 'm zo snel na aankoop weer weg doet. Kun je 'm beter blijven rijden, i.p.v. een leasewagen  ;D ;D

Keesjan

Heiki,

Ben je ergens van geschrokken ofzo bij je 850 dat ie er al weer uit moet? Brandstofverbruik, kapotte onderdelen ofzo? Ik kan me niets voorstellen bij jouw besluit namelijk. Als je de volvo verkoopt ben je sowieso al weer de marge tussen inkoop en verkoop van de vorige eigenaar/dealer/garage kwijt. Je verliest er altijd op.
Leg dan voor dat geld een G3-lpi installatie erin ofzo. Dan kun je in de weekenden toch een berg kilometers prive rijden en de kosten laag houden. Het zal een hele kluif worden om een vergelijkbare leaseauto te vinden die hetzelfde comfort biedt en dezelfde veiligheid garandeert als de 850. Als je een S60 of een V70 gaat leasen dan loop je immers weer tegen een gruwelijk hoge bijtelling aan. Nog afgezien van de eigen bijdrage aan je werkgever.
Anyway, of te snel de volvo GEkocht, of te snel VERkocht. Jammer....

Keesjan

Peertje

Citaat van: Rad op 26-02-2005 11:04:47
Citaat van: MH op 26-02-2005 09:30:27
Goh... je doet 'm wel héél snel weg? Je hebt 'm pas 5 weken geleden gekocht  ???
Dus toch een slim verpakte advertentie ??

Mmmmmmmm ???
Hé? Geen banner meer?

elmarconi

Citaat van: Rad op 26-02-2005 11:04:47
Dus toch een slim verpakte advertentie ??

Hij doet niet eens moeite het plaatje ergens anders te hosten.  >:(
Komt rechtstreeks van een auto-handel-site af...

--
Autogas Inside . . .

Heiki

#40
Citaat van: elmarconi op 28-02-2005 21:34:48
Citaat van: Rad op 26-02-2005 11:04:47
Dus toch een slim verpakte advertentie ??

Hij doet niet eens moeite het plaatje ergens anders te hosten.  >:(
Komt rechtstreeks van een auto-handel-site af...



Dag allemaaal,
nou ik heb besloten om mijn volvo te blijven rijden... ;D
Heb de leaseregeling van mn werkgever eens goed nageplozen, een beetje aan het rekenen geweest en al jullie commentaar meegenomen....Tot de conclusie gekomen dat ik gewoon in de 850 wil blijven rijden....Is me tot nu toe erg goed bevallen en ben er zelfs een beetje verliefd op geworden...

Bedankt voor jullie waardevolle commentaar....zit er trouwens aan te denken om een g3 installatie in te bouwen...heeft iemand van jullie daar ervaring mee?

Elmarconi: ik zit niet echt te wachten op dit soort commentaar...wat maakt het uit waar een foto vandaan komt? Begrijp niet wat je met je opmerking wil zeggen. Kan het ook niet echt waarderen dat ik in de 3e persoon word aangesproken.... >:(  maar dat terzijde

daytonawim

Hey, das zeker goed nieuws, een G3 installatie is zeker geen probleem om in te laten bouwen :-)  redelijk zuinig en de motor loopt als een tiet op LPG.

Ik heb zelf een volvo ams installatie er in ( met verdamper ) en dat bevalt prima, in 4 maanden 25000km verder en gemiddeld 1 op 9,5  met een beetje normale rijstijl.

Ik geloof dat Mesman aardig goed staat aangescheren.

elmarconi

Citaat van: Heiki op 03-03-2005 21:35:43
Bedankt voor jullie waardevolle commentaar....zit er trouwens aan te denken om een g3 installatie in te bouwen...heeft iemand van jullie daar ervaring mee?

Ja, ik. Ik ben bewust op zoek geweest naar een nette V70 met G3 (Vialle LPi) na hier op het forum eea eens goed nagelezen te hebben.  Ik had begroot dat ik 18000 per jaar zou rijden, maar dat is door het LPG-effect wel wat meer aan het worden.  :) Een paar kilometers extra is niet meer zo'n ramp.

Citaat van: Heiki op 03-03-2005 21:35:43
Elmarconi: ik zit niet echt te wachten op dit soort commentaar...wat maakt het uit waar een foto vandaan komt? Begrijp niet wat je met je opmerking wil zeggen. Kan het ook niet echt waarderen dat ik in de 3e persoon word aangesproken.... >:(  maar dat terzijde

Het is mijn achterdochtige aard. Ik heb de voorzet die anderen deden er zonder kijken of het buitenspel was er knalhard ingekopt. Meningen zijn er om herzien te worden. Bij deze. Gefeliciteerd met je beslissing.
Die derde persoon moet je me uitleggen, ik ben geen neerlandicus, maar in de techniek blijven steken.
--
Autogas Inside . . .

TTT242

Ik = 1e pers.
jij/je = 2e pers.
Hij:zij = "3 pers.

Ik denk dat ie wil bedoelen dat je m'n niet aanspreekt met je/jij of de naam. Dat kan soms wel een beetje onaangepast ( afstandelijk) overkomen, ook ivm die posting van sluikreclame. Anyway, als je allemaal moet wakker liggen van wat er hier op het forum gepost is.........GVD, tijd om te gaan maffen ;)
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

mehn

Citaat van: TTT242 op 04-03-2005 01:32:09
Ik = 1e pers.
jij/je = 2e pers.
Hij:zij = "3 pers.

Ik denk dat ie wil bedoelen dat je m'n niet aanspreekt met je/jij of de naam

'ie'? is ook derde persoon, dus pas maar op  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: