nieuwe 850

Gestart door Heiki, 07-01-2005 19:56:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rad


RRRRR_Ramon

denk ik ook gezien het bouwjaar; NZ-

855's zijn nooit op grijs geleverd, de 745's wel ooit.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Peertje

Mooie auto, mooie kleur, coole T5 velgen.
Strakke car hoor!
Hé? Geen banner meer?

Heiki

Ik sta echt te kijken van de hoeveelheid recaties die ik krijg...leuk joh!!!
Waarschijnlijk ga ik de auto woensdag of donderdag ophalen...Ik zal jullie laten weten hoe hij bevalt.

Spoeilers komen idd niet op mijn auto...houd ik helemaal niet van...vooral niet omdat hij "slechts" 143pk heeft. Dan wordt het een beetje een schaap in wolfskleren...en dat is niet de bedoeling...

Volvo comfort

Citaat van: Heiki op 10-01-2005 18:59:09

Spoeilers komen idd niet op mijn auto...houd ik helemaal niet van...vooral niet omdat hij "slechts" 143pk heeft. Dan wordt het een beetje een schaap in wolfskleren...en dat is niet de bedoeling...

Dan kan je hem natuurlijk  ook ff laten helpen met een chipje zodat het een wolf in wolfskleren wordt... ;D

Kijk even bij het tunning topic  daar staan genoeg tips...


Heiki

#20
Dag volvo-liefhebbers,

Ben inmiddels al een tijdje op het forum terug te vinden omdat ik het genoegen heb gehad om in een volvo 850 2.5 10V uit 1996 rond te mogen rijden.

Ik ga echter van baan veranderen en ga veel meer kilometers maken.
Ik heb ervoor gekozen om een leaseauto te gaan rijden omdat dat toch een stuk voordeliger is. Ik moet hem dus helaas gaan verkopen <snik> <snik> <snik>....

Hier is ie nog even, dan weten jullie over welke auto ik het heb:



Ik hoop dat hij weer een goede berijder krijgt

thuur

Tja, soms wint de ratio het van de emotie...

Weet je al welke 'leasebak' je gaat rijden?

Sterkte met de verwerking ;)


Gr 8)

Spin!

#22
Dit is toch niet stiekem een advertentie he? :o :o :o

...maar bekijk het van de zonnige kant, er zijn ook lease-volvo's!

www.vm-parts.nl

Volvo comfort

Citaat van: Spin op 21-02-2005 11:34:30
Dit is toch niet stiekem een advertentie he? :o :o :o


Het lijkt er wel op ;D

V70 grijs

sterkte met het afkicken!! En succes met je nieuwe baan!

groeten
bert
volvo is for live

Walter

snap best dat je daar droevig om bent, mooie auto! Sterkte

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Hoodlum

Jammer, jammer, jammer. Sterkte :(

daytonawim

Tja,erg jammer hoor, ik heb de lease bak er uit gedaan en ben gaan roffelen omdat dat voordeliger voor mijn beurs was ( 80000 km per jaar)

De nieuwe reiskosten regeling maakte dit mogelijk

toycar

 :o

Nou, dat is ook wat. Nog geen 2 maanden roffelen en nu weer zo'n mooie auto de deur uit. Kun of wil je niks regelen op een manier zoals Daytonawim aangeeft?

Keesjan

Ik heb het ook als daytonawim gedaan. Ik heb mijn leaseauto nog steeds, maar vrijdagmiddag gaat ie op slot op de oprit en komt de volvo tevoorschijn.
Ik betaal op die manier geen bijtelling en bijdragen aan mijn werkgever, maar heb ook nul kosten aan woon/werkverkeer. Het beste van twee werelden zeg maar. Tja reken het eens door zou ik zeggen, maar tenzij je erg veel prive rijdt, was mijn oplossing de beste. Zonde om zo'n mooie 850 aan de kant te schuiven hoor. Maar dat is puur emotioneel.

Keesjan