ff voorstellen

Gestart door shark, 08-01-2005 11:41:46

Vorige topic - Volgende topic

shark

Hallo,mijn naam is Sjouke en sinds een week heb ik dan eindelijk m'n droomauto.Het is een t5-r uit '95,een cream yellow en jaja nog helemaal origineel en alles werk zomaar.Ben alleen bang dat ik hem nooit meer weg doe,hij rijdt zo waanzinnig goed.

The Saint

Ik begrijp hoe je je voelt Shark 8)

Enjoy!

No shirt no shoes, no pinball

Vulk

Mooi mooi.
Sjouke, is dat een jongens of een meisjesnaam?
'k Kom uit België en heb nog nooit van die naam gehoord. :)

mehn

Citaat van: Vulk op 08-01-2005 11:54:39
Mooi mooi.
Sjouke, is dat een jongens of een meisjesnaam?
'k Kom uit België en heb nog nooit van die naam gehoord. :)

Aan het 'Volvo-logo' te zien een jongensnaam  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Vulk

Haja, excuseer.

edit: dit was mijn 100ste bericht.  Feest ;)

mehn

Citaat van: Vulk op 08-01-2005 12:08:01
Haja, excuseer.

edit: dit was mijn 100ste bericht.  Feest ;)

Nou, nog eentje en je bent 100+lid en krijg je er een ster bij  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

speedyT5

Citaat van: shark op 08-01-2005 11:41:46
Hallo,mijn naam is Sjouke en sinds een week heb ik dan eindelijk m'n droomauto.Het is een t5-r uit '95,een cream yellow en jaja nog helemaal origineel en alles werk zomaar.Ben alleen bang dat ik hem nooit meer weg doe,hij rijdt zo waanzinnig goed.

Gefeliciteerd met je nieuwe auto, nou nog een paar fotootjes

maarre.. hoezo alles werkt zomaar? dat is heel normaal hoor bij Volvo :o

veel plezier verder met je aanwinst
8)

o chips, moet nog steeds fotos van mijn auto posten :-[
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

mathh

Citaat van: shark op 08-01-2005 11:41:46

Hallo Sjouke, gefeliciteerd met je aanwinst. Enne...... vertel eens?
Waar gekocht? hoeveel kilometers? welk bj? automaat? standaard? accessoires? nog plannen?
Of denk je dat ons dat niet interesseert/  ;)
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

stem

Sjouke inderdaad nr 1 top, moet eerstde mijne oprijden en dan kijken wat er nog aan geel rondrijd grtjs steven

Peertje

Welkom!
Nu ben je ook een van de happy few met de mooiste volvo ooit gemaakt!
Alhoewel "few".....  Ik weet niet of je ook op de T-5R dag bent geweest of de foto's hebt gezien? Dan zijn het er ineens een hoop bij elkaar.
Maareh, kom maar op met die foto's!
Hé? Geen banner meer?

mathh

Meteen na zijn eerste bericht is shark in zijn auto gesprongen en tot op heden rijdt hij nog altijd nonstop rond met zijn nieuwe aanwinst. Dat noem je nou een tevreden eigenaar ;D
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

toycar

;D
Sjouke zal toch af en toe moeten tanken. Kan iemand hem zeggen dat 'ie een foto moet plaatsen?

ovipetje

;) haha

ja ik ben bang dat sjouke alleen maar uitstapt om te tanken en voor de rest is hij rondjes door nederland aan het rijden, alhoewel deze auto's natuurlijk beter tot zijn recht komen bij onze oosterburen

Peertje

Citaat van: ovipetje op 13-01-2005 20:45:59
...alhoewel deze auto's natuurlijk beter tot zijn recht komen bij onze oosterburen

Nee hoor, ik heb al menig BMW-tje, Saab-je, Civicje en Golfje in mijn uitlaatgassen achter me gelaten  ;D.
Ik moet toch ook maar zo'n "You got beat by a wagon" sticker. :D
Hé? Geen banner meer?

RRRRR_Ramon

Welkom Sjouke ! Gefeliciteerd met je aankoop!

Als je dit jaar eindelijk uitgereden bent kun je dan een foto plaatsen?? Verslavend he zo'n Volvo  8), zo ook dit forum  ;D

Plaatje toevoegen??? Het gaat zo:

• maak een digitale foto (of laat die maken), zorg dat je deze op je computer krijgt.
  • Ga naar http://www.imageshack.us en maak een account aan en bevestig deze via je email.
  • Log je in op http://www.imageshack.us en upload je foto('s) naar de server.
  • Antwoordt in deze topic.
  • Kopieer nu de URL voor gebruik in forums en plak de URL met code's [img]http://..[/im9] enz. in je Antwoord
  • Klaar  ;D, je hebt voldaan aan je "verplichtingen" op dit forum ;)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪