voorschem montage v70

Gestart door devonius, 04-08-2014 11:50:59

Vorige topic - Volgende topic

devonius

Dag allen,

Iemand weet vast wel op welke punten het (rechter)voorscherm van een v70 bevestigd zit. En hoe je dat dus het gemakkelijkste kunt demonteren en vervolgens het donorscherm monteren.
Heb al even gezocht, maar behalve dat de spatlap en binnenkuip met popnagels vastzit heb ik niks kunnen vinden.

Groeten en alvast bedankt, Joris

)()()sT

Bouten bovenaan losdraaien (als je de motorkap open hebt), bouten bij het voorportier/A-stijl en eentje achter het knipperlicht. De bumper zit ook in het scherm geschoven dus dat moet je dan ook eventjes los schuiven.

devonius

Dank voor de reactie. Ik ga er deze week mee aan de slag. Op het donorscherm is aan de voorkant de bevestiging met de bumper te zien (plastic ding waar de bumper ingeschoven wordt).
Klopt het dat de bumper dan ook los gemaakt moet worden om deze naar voren van het scherm af te schuiven? Of kan je het scherm naar achter schuiven.

-D©©©L-

Citaat van: devonius op 05-08-2014 09:46:21
Dank voor de reactie. Ik ga er deze week mee aan de slag. Op het donorscherm is aan de voorkant de bevestiging met de bumper te zien (plastic ding waar de bumper ingeschoven wordt).
Klopt het dat de bumper dan ook los gemaakt moet worden om deze naar voren van het scherm af te schuiven? Of kan je het scherm naar achter schuiven.

De bumper moet er inderdaad even af. Net als het binnenscherm, dat moet er ook uit.

devonius

Kan je die popnagels gewoon van de buitenzijde verwijderen? Gewoon afknippen met een tangetje ofzo?

Sbv

Citaat van: devonius op 05-08-2014 14:15:38
Kan je die popnagels gewoon van de buitenzijde verwijderen? Gewoon afknippen met een tangetje ofzo?

uitboren kan prima