[VOLVO 850 CLUBMEETING] Meten is weten. Goes. Zaterdag 18 oktober 2014

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 10-08-2014 13:05:47

Vorige topic - Volgende topic

Volvo 850 Club Nederland

Hierbij nog de officiële aankondiging van de rollenbankmeeting. Met zoveel evenementen in het verschiet was het er even niet van gekomen de datum definitief op dit forum te melden, excuses daarvoor.

Inderdaad, op zaterdag 18 oktober staat de dynodag in Goes op het programma. Hier kunt u precies achterhalen hoeveel koppel en vermogen uw clubauto heeft. Vanzelfsprekend moet de auto in goede staat zijn en is de meting op eigen verantwoordelijkheid. 
Piet Heijligers trekt hier de kar.

Voor de club-evenementen is meer informatie beschikbaar op http://aanmelden.volvo850club.nl en daar is ook het aanmeldformulier te vinden.

Unexist

Net aangemeld. Super dat hij toch weer terug is na de weinige aanmeldingen vorig jaar.
Volvo C70 T5 Garrett GT2876R - Siemens 630cc Injectors - 3'' Downpipe - 3'' Catback - 60mm Intercooler - Fasttech Powered - 400+ PK
Volvo 855 R 350+ PK    (Sold)
Volvo 855 GLE (Sold)
Volvo S60 2.4 (Sold)

leons850

Ook al aangemeld, moet je daar gewoon contant betalen?
Ben benieuwd wat hij doet. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

elianmars

Citaat van: Unexist op 29-08-2014 11:55:47
de weinige aanmeldingen vorig jaar.

Misschien omdat het een clubevenement is. Ik denk dat er genoeg zijn hier op het forum die willen weten wat de wagen doet.
Ik ben zelf ook wel nieuwsgierig wat mijn wagen op een andere bank dan die van Fasttech doet.

Martijn_B

Ik krijg een lege evenementenkalender te zien en een Joomla logo links bovenin.

Hoe meld ik me nu aan?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

mehn

1. www.volvo850club.nl
2. Inloggen rechtsboven
3. "AANMELDEN EVENEMENTEN" aanklikken (rechtsonder).

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Martijn_B

Dankjewel Mehn, begrijp ik het goed dat lidmaatschap van de club verplicht is om mee te doen?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

)()()sT

Als het een clubevenement is lijkt me dat niet meer dan logisch :D

mehn

Citaat van: Martijn_B op 29-08-2014 14:49:07
Dankjewel Mehn, begrijp ik het goed dat lidmaatschap van de club verplicht is om mee te doen?

Ja dat is wel gebruikelijk bij een Volvo850Club meeting ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Frans850T5

Ik heb ook een clublidmaatschap, hoeveel kost het om daar op de rollenbank te gaan?

elianmars

Citaat van: Frans850T5 op 29-08-2014 23:14:19
Ik heb ook een clublidmaatschap, hoeveel kost het om daar op de rollenbank te gaan?

25 euro. Staat ook op de clubsite bij "Aanmelden evenementen".

EricL

Martijn_B

855T5+

Aangemeld. Heb wel LPi: wordt op beide brandstoffen gemeten of moet je kiezen? In ieder geval zou dat dan nulmeting zijn, want ik heb ook nog een gechipte ECU. Kan ik die ook laten meten, bijv. twee maal betalen o.i.d.? Kan de organisator hierop reageren, pls?
Volvo: Mutatis Mutandis

MrCain

Citaat van: 855T5+ op 26-09-2014 00:34:45
Aangemeld. Heb wel LPi: wordt op beide brandstoffen gemeten of moet je kiezen?

Dan heb je 2 runs => eerst op benzine en dan nog 1 op LPG.

Krijg je wel waar voor je €25,- , meer dan de gene die op Benzine rijd => zie je nu wel dat LPG in alle opzichten voordeliger is :evil:
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!