[VOLVO 850 CLUBMEETING] Meten is weten. Goes. Zaterdag 18 oktober 2014

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 10-08-2014 13:05:47

Vorige topic - Volgende topic

Boeijke

Of wacht gewoon braaf op de volgende Roffel.
Daar zal het lijstje in staan.
Wel niet met alle curve's. Maar wel de resultaten met de daarbij behorende set-ups.

maruska

nah, dat gesmoes rond die waarden. jammer dat hier niet meer geplaatst wordt. De roffel is net binnen, dus wordt weer wachten.
waardes hier geven geven tenminste reflectie, als die in de roffel komen, is iedereen het allang vergeten.
maar ach. Peter ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

peteRRR

Een topic zoals "meten is weten" op een forum is eigenlijk een 3 gangen menu,..het voorgerecht en het hoofdgerecht is nu verleden tijd.
Nou,....en dan gaan ze er met het lekkerste,..het toetje,..van door. ;D
Snappen doe ik het ook niet helemaal,..hoewel het een keuze is om het eerst in de roffel te zetten en dan misschien op het forum,..waarom niet anders om dan?

Het is gewoon genieten mensen als het plaatje compleet is,..niets meer of minder,..het is een positief samenspel. :D

Groet.

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Boeijke

Kijk. Alle deelnemers hebben een uitdraai gehad. Kan niemand tegen houden ze hier neer te zetten.
Het "officiële" lijstje komt eerst in de roffel. Lijkt me als club zijnde logisch. Anders kunnen we dat blad wel afschaffen en alle verhalen en rubrieken hier neer planten.

maruska

wat is er officieler dan de uitdraai van de deelnemers zelf ?
Peet, vanille vla met slagroom svp, en een beetje rollenbank erdoor
T-5R

maartendeb

Hee is het klaar nu? ::) Als iedereen hier maar verongelijkt blijft reageren waarom ze niet de resultaten en eenieders grafiek op een presenteerblaadje krijgen, om daarna zeer waarschijnlijk te willen laten weten wat er allemaal beter moet en om fijn te bevestigen dat sommige resultaten tegenvallen (joh), vind ik het niet gek dat niet iedereen daar even happig op is ;D Ik denk verder niet dat iemand iets te verbergen heeft hoor. Niet alle deelnemers zullen hier meelezen, en de rest heeft waarschijnlijk gewoon geen zin in de blabla.

Maar peteRRR, immer oprecht, ik hoop je iigv blij te kunnen maken met mijn resultaat: 242 wielpk en 403Nm met mijn 16T automaat, ben ik zeer tevreden mee :)

maruska

T-5R

maartendeb

Boeijke

Citaat van: maruska op 25-10-2014 16:12:44

Daarom staat officieel ook tussen "  "   ;)

peteRRR

Citaat van: maartendeb op 25-10-2014 17:19:15
Hee is het klaar nu? ::) Als iedereen hier maar verongelijkt blijft reageren waarom ze niet de resultaten en eenieders grafiek op een presenteerblaadje krijgen, om daarna zeer waarschijnlijk te willen laten weten wat er allemaal beter moet en om fijn te bevestigen dat sommige resultaten tegenvallen (joh), vind ik het niet gek dat niet iedereen daar even happig op is ;D Ik denk verder niet dat iemand iets te verbergen heeft hoor. Niet alle deelnemers zullen hier meelezen, en de rest heeft waarschijnlijk gewoon geen zin in de blabla.

Maar peteRRR, immer oprecht, ik hoop je iigv blij te kunnen maken met mijn resultaat: 242 wielpk en 403Nm met mijn 16T automaat, ben ik zeer tevreden mee :)

Mooie cijfers Maarten en wat dan weer leuk is dat het je nu wel gelukt is om met gas om op vermogen te rijden. :eusa_clap:

Citaat van: maruska op 25-10-2014 16:12:44

Als jij dan de Roffel binnen hebt Mark wordt het alsnog genieten,...hou het vers. ;D

Groet. ;)
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

UserID6342

Helemaal met Maarten eens !  Wat een gezeuver weer om ze nakkes...  Wacht gewoon dat de Roffel uitkomt ( is ook meteen een schitterend bladvulling) en klaar is tie weer, pfff.....

Jelmar

@Maartendeb; gaaf! meer vermogen & koppel op LPG, spullen goed voor elkaar! :)
850R

Ludo

Citaat van: Johann op 20-10-2014 21:00:23
Citaat van: Ludo op 20-10-2014 20:59:25
Ik had inderdaad het vermoeden dat het daarom ging Johann.  ;D

Maar nogmaals, al vaker gezegd, de tuner moet zich van het LPi gebeuren niks aantrekken.
Een motor die goed presteert op benzine, moet dat ook doen op LPi, dat is voer voor de gasboer.

Ja klopt, ben ik helemaal met je eens.
Helaas laat de praktijk een heel ander beeld zien.

Straks zal er wel bevestiging komen, dat het ook makkelijk(er) kan.  :D

leons850

Jullie hadden nog 2 filmpjes van mij tegoed.
Moest eerst wel even vragen of ik het zo op het web mocht gooien maar dit was goed.
En nu eindelijk maar eens een keer gedaan.

Het kanon van Schutten

Het kanon van de broer van Schutten aka Saffron

Wat een beesten zijn dit.
Even afspelen met een fatsoenlijke geluidsinstallatie en dan krijg je toch wel een redelijke indruk van het geluid wat er uit komt.

Sorry Koen, ik had die van jou ook willen filmen maar had me camera toen nog niet bij me. Best wel zonde gezien die van jou ook echt een dik geluid maakt.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

elianmars

Citaat van: leons850 op 22-11-2014 21:53:56
Jullie hadden nog 2 filmpjes van mij tegoed.
Moest eerst wel even vragen of ik het zo op het web mocht gooien maar dit was goed.
En nu eindelijk maar eens een keer gedaan.

Het kanon van Schutten

Het kanon van de broer van Schutten aka Saffron

Wat een beesten zijn dit.
Even afspelen met een fatsoenlijke geluidsinstallatie en dan krijg je toch wel een redelijke indruk van het geluid wat er uit komt.

Sorry Koen, ik had die van jou ook willen filmen maar had me camera toen nog niet bij me. Best wel zonde gezien die van jou ook echt een dik geluid maakt.

504 en 497 pk  :eusa_shifty: