Amerikaanse knipperlichten 850 alter 1

Gestart door janwillem7, 15-08-2014 22:40:23

Vorige topic - Volgende topic

janwillem7

Volgens mij zouden die oranje (Amerikaanse) knipperlichten voorop goed staan op mijn 850 alter 1.
Heb ze alleen nog nergens kunnen vinden. Iemand tips? Of een idee over de prijs van zo'n setje?
Bedankt alvast

janwillem7

Jaaaa....  mooi! Zo zou ik 'm ook willen. Ben al aan het zoeken.  Voor de AlterII vind je ze wel. Nu nog ff een setje voor een AlterI vinden :D

big ben

janwillem7

Was al bezig :D Die link naar Volvo Styling gaat in de favorieten!

NinaPaul

Moet het niet bwj 91-93 zijn, voor alter 1? Ivm met de hoogte.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

twotone

Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

janwillem7

Bedankt voor jullie tips en links. Volgende vraag; kan ik die knippers gewoon 1 op 1 vervangen? Of heb ik daar nog andere hulp- of passtukken bij nodig?

Boeijke

Passen gewoon.
Alleen andere fitting nodig voor je lampjes.

SjoerdW

Citaat van: Boeijke op 18-08-2014 09:52:12Passen gewoon.
Alleen andere fitting nodig voor je lampjes.

Ik heropen even een heeeeul oud topic.
Ik had ook deze setup:
Amerikaanse fittingen, alles past mooi en netjes. Maar op APK afkeur, want oranje lampje blijft branden en knipper is wit.

Ik zal eens een foto maken voor n ander om te beoordelen - want ik vind amerikaanse knippers erg mooi staan en ik vind het zonde om dure amerikaanse fittingen niet te gebruiken.

big ben

Het staat prachtig  ;D ..... Je zou evt de amber kleurige lampen tijdens de keuring kunnen wisselen.