op hol gaan motor om vervolgens af te slaan

Gestart door FreddieE4, 17-08-2014 17:34:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

V702.5T

wellicht bij jou niet de oorzaak, maar een gare spanrol van je pompriem kan dit soort 'leuke' grappen ook veroorzaken... Ooit gedacht dat mijn blok ongeveer overleden was..

FreddieE4

Kan ik mij voorstellen, daarom deze gelijk maar vervangen, door het vele afstellen van de laatste tijd was de inbussparing al versleten.


Taranis

Citaat van: FreddieE4 op 31-08-2014 14:22:53
Staus update,

gisteren, zoals gemeld, de verstuiver met draad vervangen voor de oude die erin zat.
Dynamisch de auto weer afgesteld.
Zoals het nu lijkt moet het goed gaan, de eerste 50 km erop gereden en geen problemen, trekt zoals het moet, rookt bijna niet meer dus deze week maar ééns goed aan de tand voelen.
Als het goed is staat er dan weer een kleine 10000km bij.

Houd jullie op de hoogte en nogmaals bedankt voor het meedenken in deze zeer lastige storing.

Freddie

Zonder foto's vind ik het wat lastig te volgen, welke verstuiver hebben we het hier nu precies over?  :eusa_think:
Mooi in elk geval dat je storing opgelost lijkt te zijn.

Citaat van: FreddieE4 op 31-08-2014 15:19:55
Kan ik mij voorstellen, daarom deze gelijk maar vervangen, door het vele afstellen van de laatste tijd was de inbussparing al versleten.

Verstandig :)

FreddieE4

dit is de verstuiver met draad, zit in het midden van de 5 dieselslurpers.
dit is de koelwatersensor, dit draadje naar de kabelboom vervangen voor een andere.

Taranis

Citaat van: FreddieE4 op 03-09-2014 07:14:31
http://i60.tinypic.com/6696ph.jpg dit is de verstuiver met draad, zit in het midden van de 5 dieselslurpers.

Ah, die! Een stuk duidelijker zo, dank je wel :eusa_clap: