De CrossZeeuw

Gestart door Taranis, 20-08-2014 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Netjes hoor. De kinderkamer bijna klaar

elianmars

Ik zag toevallig gisteren op de Netatmo app dat je aan het stoken bent in de garage ;D

Taranis

Tnx :D We zijn er zelf ook erg blij mee :)
@ Sander: ik denk het niet :P

Citaat van: elianmars op 02-12-2018 18:35:27
Ik zag toevallig gisteren op de Netatmo app dat je aan het stoken bent in de garage ;D

;D ;D

Eigenlijk had ik beter 2 ipv 1 extra unit kunnen kopen op Black Friday zodat ik er boven ook nog 1 kon zetten maar beetje te zuinig geweest denk ik ;)

peteRRR

Waar woont jou auto,...in het achterhuis,mooie ruimte zeg.

De kleurverhouding van de klei kleur dakpannen met de zwarte delen voor de afwerking is echt spuuglelijk,...sorry voor de mening.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

KIM

Mooi geworden zo hoor!
Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien met de kozijnen erin.

arjenT5R

Wooowwww kom snel kijken!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Citaat van: Taranis op 02-12-2018 18:43:34
Eigenlijk had ik beter 2 ipv 1 extra unit kunnen kopen op Black Friday zodat ik er boven ook nog 1 kon zetten maar beetje te zuinig geweest denk ik ;)

Tja, je bent en blijft een Zeeuw ;D ;D

henry classic v70

Dat ziet er prachtig uit Ronald  :eusa_clap: ook een flinke waardevermeerdering van het onroerend goed   :)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

ruubje

Mooi ruim hok zo!

Is de buitenkant kunstof rabat? Of hout? Vindt 't goed staan!
Volvo '94 850 T-5R: 18T, 3"Ferrita downpipe, Ferrita catback, 50mm ic, Do88 rip kit, Green injectors, Fasttech tuning, AP racing bbk, BC-racing coilovers
Volvo '97 S70R: Ferrita catback, 50mm ic, Porsche bbk, BC-racing coilovers, OZ superleggera
Volvo '07 V70N: 185pk D5 - 6 bak

maruska

gewoonweg : mooie ruimte ! heerlijk om de c aan de druppellader te hangen in een geconditioneerde ruimte in de winter ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

Vorige week maandag mocht de XC70 op voor de APK. Stiekem had ik de zondag ervoor al eens op gaspedaal zitten kijken wat er tegenwoordig zo allemaal te koop is: meestal als ik een auto 3 jaar heb, begint ie van alles te mankeren ::) Niets van dat alles in dit geval: vlekkeloos door de APK dus met het advies voorlopig lekker door te rijden, weer op pad gegaan. Ik vind het prima: vanmiddag voor 1,19 per liter de tank volgemikt en de stroomprijzen worden er niet bepaald lager op dus voor mij komt het moment dat elektrisch rijden loont alleen maar verder weg te liggen.

Diezelfde maandag meteen weer door naar Limbabwe, nu even een weekendje thuis uitblazen en zelf ook nog eens wat klussen (best lastig om het grootste deel aan anderen over te moeten laten :-X ).
Terwijl ik met een gewaardeerd forumlid in de buurt van Limburg uit eten was, kreeg ik al een appje dat het schrobputje eng perfect waterpas gesteld stond (best fijn als mensen je kennen :angel: ;D ) :

Twee dagen later was de vloer geëgaliseerd (soort van) :

En deze week:

Helaas zitten er vrij veel van deze putjes in de vloer:

Dat wordt dus reclameren. Dat de vloer de contouren van de betonvloer volgt is logisch omdat het een gesmeerde vloer is maar die putjes hebben niets met de betonvloer te maken dus kunnen eruit wat mij betreft.

Daarnaast zijn de dakgoten opgehangen en gisteren de laatste bestrating hersteld (lekker klusje) dus kon de bouw afgemeld worden bij de gemeente, immers is de rest alleen nog afwerking:

Nu is 't nog wachten op de trap, de kozijnen (half januari :eusa_wall: ), wat schilderwerk, de veranda en de warmtepomp. Voor die laatste moest de aansluiting richting de garage iets zwaarder worden dan gepland dus deze morgen stond er een andere forummer op de stoep om de meterkast weer eens open te halen en een zwaardere automaat te plaatsen. Thanks Mark!

Hopelijk dit voorjaar ergens helemaal af, dan hebben we er precies een jaar over gedaan :eusa_pray:

Voor de C inmiddels een date met KIM gepland om de carterpan er vanaf te trekken dus binnenkort mijn verlanglijstje eens bij elkaar sprokkelen in Vida. Wat niet helpt is dat er forumleden zijn die je op het idee brengen om dan ook nog ff Homelink in te bouwen.... bedankt Koen :P

Verder gisteren even de winterwielen onder de V40XC gelegd die gelukkig probleemloos z'n rondjes draait: wel zo fijn als je zelf amper thuis bent dat vriendinlief met betrouwbaar vervoer onderweg is.

Nog een weekje Limbabwe en dan eindelijk even wat verlof: kerstvakantie 8) Fijne feestdagen alvast allemaal :D

Citaat van: ruubje op 03-12-2018 08:02:05
Is de buitenkant kunstof rabat? Of hout? Vindt 't goed staan!

Eternit! Schijnt een combinatie van kunststof en cement te zijn en het belangrijkste: onderhoudsvrij. 1x per jaar even wassen met de borstel en verder niet. Voor iemand die een broertje dood heeft aan schilderen is dat best prettig :P

elianmars

Ziet er allemaal goed uit (op de gaatjes in de vloer na dan ;D:eusa_clap:

NinaPaul

Luchtbellen maken die putjes en gaten, niet genoeg "getrild" bij aanbrengen.

Gelukkig is opruwen en terug vullen meestal wel een mogelijkheid om het op te lossen, hopelijk ben je er snel vanaf.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Ewout Schalkwijk

Ziet er allemaal goed uit! Wat ik alleen niet begrijp is dat het vergunningsproces zolang geduurd heeft, terwijl het eindresultaat helemaal geen aansluiting vind bij de omliggende bebouwing. Je vraagt je dan nog harder af wat het nut van een welstandscommissie is. :eusa_think:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Helemaal mee eens. Het probleem zat hem er vooral in dat ik teveel heb geprobeerd om juist wel aansluiting bij de omliggende bebouwing te vinden: een soort miniatuur van het huis met een plat dakje en gemetselde muren. De welstandscommissie vindt juist dat het een landelijke uitstraling moet hebben te midden van de gemetselde jungle :eusa_wall:

Vooral niet proberen het te begrijpen denk ik :eusa_doh:

Ik denk dat de vloerenboer erg blij gaat zijn dat ik morgen weer opgepleurd ben naar Limbabwe ;D :angel: