De CrossZeeuw

Gestart door Taranis, 20-08-2014 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Sinds ik mijn haak weer eraf kan halen, laat ik hem netjes onder de laadvloer liggen. Als je hem plaatst voor gebruik en daarna meteen weer verwijderd, dan blijft het volgens mij gewoon functioneren.
Ik ben blij met zo'n losse haak.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

innocenti

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-04-2016 21:42:58
Sinds ik mijn haak weer eraf kan halen, laat ik hem netjes onder de laadvloer liggen. Als je hem plaatst voor gebruik en daarna meteen weer verwijderd, dan blijft het volgens mij gewoon functioneren.
Ik ben blij met zo'n losse haak.
Zo gebruik ik m ook al 8 jaar. Alleen monteren als je m gebruikt. Dan blijft ie goed gangbaar.

Taranis

Citaat van: viking_in_shorts op 24-04-2016 21:16:40
Ik snap je aversie niet helemaal.
Zon ding heeft alleen maar voordelen in mijn ogen. Maar dat komt misschien omdat meer dan de helft van de Zweedse nummerborden gedeukt zijn.

Gewoon lekker doen, en als je je schuldig voelt geef je m gewoon wat anders als extraatje: nieuwe olie, nieuw matje in de kofferbak of een brandblusser ofzo.

Ik ben ijdel  :angel: (en mijn auto dus ook :P )

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-04-2016 21:42:58
Als je hem plaatst voor gebruik en daarna meteen weer verwijderd, dan blijft het volgens mij gewoon functioneren.

Zo heb ik 'm bij de N ook altijd gebruikt. Het werd pas vervelend op het moment dat ik er een zware aanhanger achter had hangen. De aanhanger remde plotseling wel erg hard en gaf zo'n harde ruk aan de auto dat de haak er niet meer af wilde.

UserID6342

Maar ligt dat dan aan de haak of aan de kar die erachter hing ?  Een aanhanger remt niet ineens zomaar keihard

Taranis

Geen van beide: dat lag aan de idioot achter het stuur (ik).

UserID6342

Whoehahahaha, wel eerlijk van je ;D

Ewout Schalkwijk

Zo ken ik hem ook. :eusa_angel:

Daarom heb ik er ook vertrouwen in dat die haak bij mij wel blijft functioneren. :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

1 van de dingen die dit forum zo leuk maakt is de behulpzaamheid naar elkaar toe. Dit heb ik vandaag weer eens mogen ervaren dankzij de geweldige hulp van twee fantastische mede-forummers :D (en het had niet eens iets met auto's te maken ;) )

Heren, jullie zijn geweldig  :eusa_clap:

Sbv

Graag gedaan. Het is weer eens wat anders als die stomme auto's

Bouke

Geaag gedaan uiteraard,was een leuk klusje op het kraantje en het was best snel klaar zo :eusa_dance:

elianmars

Stiekem geklust. Mark en ik wisten van niks  :'(

Toen ik uit mijn bed kwam rollen, waren jullie al bijna klaar ;D

viking_in_shorts

Netjes hoor ... Nu een fundering gieten in de tuin en er een dakje over heen bouwen. Over 2 jaar muurtjes, over 3 jaar dakje en muurtjes isoleren..

Over 4 jaar klaar met de mooiste inpandige garage ooit!

Thunderstruck

Leuk om ook dit soort dingen te zien op het forum! Zelfs de marine ingeschakeld?  :eusa_clap:

Taranis

Citaat van: Claudia op 14-05-2016 18:38:24
Wat leuk...je wordt 1 met de buren! :D

Ja! Hebben we beiden een grotere tuin :D

Citaat van: elianmars op 14-05-2016 18:41:44
Stiekem geklust. Mark en ik wisten van niks  :'(

Al huur ik je in, kom je nog niet :evil:

Citaat van: viking_in_shorts op 14-05-2016 18:50:53
Netjes hoor ... Nu een fundering gieten in de tuin en er een dakje over heen bouwen. Over 2 jaar muurtjes, over 3 jaar dakje en muurtjes isoleren..

Over 4 jaar klaar met de mooiste inpandige garage ooit!

Dat idee speelt wel maar dan aan de andere kant van 't schuurtje. Het is alleen nog niet bekend of ik die grond mag kopen.
Dat gaat wel het verschil maken tussen hier blijven wonen of over een X aantal jaar op zoek naar iets groterders met een garage/schuur.

Citaat van: Thunderstruck op 14-05-2016 19:32:23
Leuk om ook dit soort dingen te zien op het forum! Zelfs de marine ingeschakeld?  :eusa_clap:

Ik ken beide heren via het forum en ze staan allebei altijd voor een ander klaar. Dan mag dit ook wel een keertje op het forum, ook al heeft het niets met 850's te maken :)

De zoon van de buurvrouw zit inderdaad bij de marine ;)

Vulk

Mooi dat het forum zo werkt. :)

Ik schrik er altijd van hoe dicht jullie Nederlanders op elkaar wonen.
Aan de andere kant hebben jullie wel nog veel open ruimte, iets wat wij in België veel minder hebben...