De CrossZeeuw

Gestart door Taranis, 20-08-2014 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Net op tijd haha  :eusa_dance: hoeveel mag je nu mee sleuren?

classicT5

Da was naor an de pinne, dan?

Taranis

Citaat van: classicT5 op 22-08-2016 23:44:15
Da was naor an de pinne, dan?

Allemaal gel*l joh :P

Citaat van: Bouke op 22-08-2016 23:17:21
Net op tijd haha  :eusa_dance: hoeveel mag je nu mee sleuren?

2100 kg. Net genoeg voor mijn dubbelasser Tabbert met Skottelbraai... toch Clau?

leons850

Citaat van: Taranis op 22-08-2016 21:56:16

Knip*

Ook een beetje slordig is dat je de auto dan met niet-geïnitialiseerde voorramen terug krijgt dus die initialisatie vanavond zelf maar even met Vida uitgevoerd. Het zijn kleine dingen maar het maakt wel net het verschil :)

Knip*

Hoe doe je dat precies als ik vragen mag?
ik wil dat bij mij N graag doen omdat het bestuurders raam soms niet helemaal naar boven wil op automaat...
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Ewout Schalkwijk

In Vida, auto communicatie, PDM/DDM en dan installatie ramen.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Onder het tabje "Geavanceerd" om precies te zijn.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Claudia op 23-08-2016 09:04:48
Tja, je dondert toch wel een beetje van dat voetstuk hoor.....skottelbraai...kamperen....volgende stap unisex fietsen met trapondersteuning, i.c.m. unisex regenkleding, zodat jullie zondags met een gelijkgestemd stel fietstochten kunnen maken? :eusa_eh:

Je wordt oud....

:eusa_think:

Gelukkig heb ik een Knaus en een Weber. :eusa_shifty:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

leons850

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 23-08-2016 09:48:25

Bedankt, maaree....

Dat had ik gevonden, en dan zegt hij doe raam manueel in bovenste positie.
Als ik dat doe dan gebeurt er verder niets.
Als ik op continue druk dan ga ik weer terug naar het menu. (ik heb engelse versie vida)
En er is dan niets veranderd....
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Taranis

Ik heb hier geen Vida bij de hand om even een screenshot te maken maar je moet het raam inderdaad in de hoogste positie zetten en vervolgens op de knop drukken om de initialisatie van dat raam te starten.

leons850

Citaat van: Taranis op 23-08-2016 09:56:09
Ik heb hier geen Vida bij de hand om even een screenshot te maken maar je moet het raam inderdaad in de hoogste positie zetten en vervolgens op de knop drukken om de initialisatie van dat raam te starten.

Ik ga deze week wel even verder zoeken.
Heb nog meer uit te zoeken bij de N.
Bedankt!

elianmars

Citaat van: leons850 op 23-08-2016 09:50:43
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 23-08-2016 09:48:25

Bedankt, maaree....

Dat had ik gevonden, en dan zegt hij doe raam manueel in bovenste positie.
Als ik dat doe dan gebeurt er verder niets.
Als ik op continue druk dan ga ik weer terug naar het menu. (ik heb engelse versie vida)
En er is dan niets veranderd....

Je moet niet op continue drukken, maar op de vt2000 (als ik het goed zeg) afbeelding.

Ik heb het t-shirt  :-[ ;D

Taranis

Met dank aan Sbv voor de tip: 5 september gaat de XC naar achterasrevisie.nl voor een diagnose. Niet naast de deur (Dalfsen) maar het ligt min of meer op de route voor een werkbezoekje in die regio.

Nadat ik het verhaal gedaan had, werd men haast enthousiast om zo'n auto onder handen te mogen nemen om te bewijzen dat het wél opgelost kan worden. Als het 1 van beide aandrijfassen achter is dan is dat volgens hem simpel te testen door ze om te wisselen. Mag eigenlijk niet maar voor een kort testritje kan het wel. Je drukt dan aan de andere kant van de kom in het gewricht waardoor de trilling niet voelbaar is, als dat de oorzaak is.

Waarschijnlijker is dat het de Haldex koppeling is die kaduuk is, vooral omdat ik de ergste trilling heb als je half in de bocht het gaspedaal door het schutbord trapt. Ook dat was op te lossen. Ik ben benieuwd maar ik begin voorzichtig hoop te krijgen dat het opgelost gaat worden :)

Sbv

Ik ben heel benieuwd waar men mee gaat komen. Ik zet in op Haldex componenten

leons850

Dat is goed nieuws Ronald.
Eventueel nog lekker aandikken dat als ze het netjes oplossen ze misschien nog veel meer klandizie kunnen verwachten vanuit de Volvo hoek.

KIM

Ga je dat op eigen initiatief doen of ism de dealer?