De CrossZeeuw

Gestart door Taranis, 20-08-2014 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Hoe gaat deze eigenlijk heten? :angel:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

classicT5

Kunnen we mee doen voor de naam? :) headless ;)

Chris

Bouke

leons850

Citaat van: Bouke op 20-11-2016 20:26:04
Ceemeeuw ;D

Goed idee. ;D

Gefeliciteerd Ronald.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

UserID25761

Ceemeeuw ;D

Nee joh, meeuwen en een open dak gaan niet goed samen  :eusa_snooty:

Bouke

Citaat van: NickGR op 20-11-2016 21:00:04
Ceemeeuw ;D

Nee joh, meeuwen en een open dak gaan niet goed samen  :eusa_snooty:
Ja dat is het risico ;D

Marc O.

Moet je maar geen cabrio kopen in Zeeland :P Ik las hierboven dat dat toch al niet zo handig was ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

jgvdv

mooie aanwinst :D
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

Taranis

Dank jullie wel! :D Jammer genoeg was 't vandaag niet echt cabrio-weer maar hij gaat deze week toch nog een keertje open denk ik voor ie de stalling in gaat. We zijn er echt wijs mee :D

Citaat van: StefanCJ op 19-11-2016 22:52:02
Gefeliciteerd met de dakloze! Roest op de achterveren is zo verholpen, knikkerbus met hammerite will do the trick.

Dank je wel! Daar had ik trouwens nog niet bij stil gestaan... tnx voor de tip! Volgend voorjaar eens even doen.

Citaat van: Dirk342 op 20-11-2016 07:15:09
Proficiat Ronald met de cabrio en die fuseekogelhoesjes zijn ook los te vervangen, hoef je niet perse een andere draagarm voor onder te schroeven.

Dank je wel! Welk merk fuseekogelhoezen gebruik jij? In Vida zie ik ze niet los vermeld staan dus ik ga er voor het gemak dan maar van uit dat ze niet origineel leverbaar zijn  :eusa_think:

Citaat van: KIM op 20-11-2016 10:49:05
Van harte Ronald. Toch nog wel onverwacht...

Zeg dat wel ;D Als je me een jaar geleden had verteld dat ik nu een NN XC70 en een C70 cabrio zou hebben, had ik je voor gek verklaard :P Ik kan beter stoppen met het plannen van dat soort dingen denk ik ;D

Even een tipje: Zet er AUB geen vochtvreter in want die trekken ook vocht aan van buiten de auto. Laat maar lekker rustig aan droog worden in de stalling. Zet m daar maar neer mer de ramen open en de kap dicht (anders valt de ruit er geheid uit bij de eerste keer dat de kap dicht gaat).

Bedankt voor de tips! Nu ben ik een volledige cabrio-newbie en me al wel wat ingelezen (zoals dat je de kap onder de 10 graden beter niet open kunt doen omdat het materiaal dan zo stug is) maar ik begrijp je 2e tip niet: waarom zouden de ramen open moeten? Je bedoelt om het vocht kwijt te raken of is er een reden die ik niet begrijp?
Het is best stoffig in de loods dus er gaat sowieso een laken overheen maar al te ver open zet ik ze liever niet om het stof buiten te laten.

Nu moet ik van de winter toch echt iets aan de TR7 doen anders hoor ik er niet meer bij geloof ik

Ik had het er met Marjolein al op Facebook over en ik wilde het er niet al te hard inwrijven maar.... hadden wij niet nog een vage weddenschap lopen dat jij dat oranje gevaarte eerder rijdende zou hebben dan ik een C70 zou hebben? :angel:

Citaat van: arjen850 op 20-11-2016 12:12:55
Je vriendin heeft goed naar me geluisterd 😀 mooi ding man, veel plezier ermee😀

Tnx! En ja... ze herinnert je zich nog goed en heeft het alweer over volgend jaar...

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-11-2016 14:11:26
Hoe gaat deze eigenlijk heten? :angel:

Ik weet eigenlijk nog steeds niet of de blogtitel op de auto of op de eigenaar slaat...  :eusa_shifty:
Ceemeeuw is best een goede :D

KIM

Met de ramen open kan het vocht eruit. Zet ze desnoods op een kier.

Ik ben al plannen aan het maken voor de TR....

arjen850

Citaat van: KIM op 20-11-2016 22:38:49
Met de ramen open kan het vocht eruit. Zet ze desnoods op een kier.

Ik ben al plannen aan het maken voor de TR....

Gewoon een blogje aan maken Konrnelis :D

Paulsson

Veel plezier met deze mooie bak! Leuk verhaal erbij, grappig om te zien dat die roffels tussen liefhebbers uitgewisseld worden. Zoals het hoort  ;D

Dat 2.4T blok, staat dat bekend als vatbaar voor scheuren? Waar precies? Ben benieuwd wat dat blok kwetsbaar maakt.

Groetjes!

Volvo V70 2.4 170 pk NA MT DOP 'Pablo'
Lees de blog over Pablo hier

Bouke

Is dat niet een opgeboorde 2.3 en dus dunnere wanden ?

Chris

Yup :) dunnere wanden inderdaad.