De CrossZeeuw

Gestart door Taranis, 20-08-2014 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Ik ken dat plezier van de C. Ook al is het een torderend oud gebakje, het is volop genieten 8)

Enne.... topwerk van Bouk!  :eusa_clap:

classicT5

Mooi gedaan Bouke!

Bouke

Haha mooi dat je hem niet weg gaat doen, wat een reacties ook hier in de straat over hoe mooi hij word en hoe leuk hij is. Sommige dachten automatisch dat ik er weer een auto bij had omdat gewoon omdat het een volvo is hehe. Ik heb maar gezegt dat mijn geld al in een auto heb gestoken met een fatsoenlijk dak  en  niet in zoals een klein jochie zei ' dat is een platte auto'. Stiekem vind ik hem best leuk en als ie zo mooi glanst is het best een eyecatcher geworden.

)()()sT

Je zou zoiets maar wegdoen  :azn:

;D

Bouke

Citaat van: )()()sT op 21-04-2017 07:18:59
Je zou zoiets maar wegdoen 

;D
Daar krijg je altijd spijt van denk ik? Mis je hem al  :eusa_whistle:

ruubje

Goed werk Bouke!! :eusa_clap:
Volvo '94 850 T-5R: 18T, 3"Ferrita downpipe, Ferrita catback, 50mm ic, Do88 rip kit, Green injectors, Fasttech tuning, AP racing bbk, BC-racing coilovers
Volvo '97 S70R: Ferrita catback, 50mm ic, Porsche bbk, BC-racing coilovers, OZ superleggera
Volvo '07 V70N: 185pk D5 - 6 bak

leons850

Citaat van: elianmars op 20-04-2017 22:13:58
Ik ken dat plezier van de C. Ook al is het een torderend oud gebakje, het is volop genieten 8)

Enne.... topwerk van Bouk!  :eusa_clap:

Is er dan nooit eens iemand geweest die er IPD swaybars onder heeft geprobeerd?
Ik kan mij voorstellen dat je dan al een heel deel van dat torderen kwijt bent wat het rijplezier misschien nog wel iets bevorderd.

Ontopic, Netjes Bouke!
Ziet er echt heel goed uit.  :eusa_clap:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

KIM

Nee Leon want de torsie zit m in de carrosserie. Alleen een stevig kruisframe onder de bodem kan dit oplossen.
Swaybars verbeteren de stijfheid niet.

Bouke je hebt weer eens mooi werk afgeleverd!

Emiel

Net nog bijna knock-out getikt door de binnenspiegel in een C70 conv. ;)

Klinkerwegen zijn grappig, je blijft op je plek zitten maar het stuur en raamstijlen bewegen lustig heen en weer... ;D

Glimmen dat ding, mooi werk Bouke!

leons850

Citaat van: KIM op 21-04-2017 14:58:29
Nee Leon want de torsie zit m in de carrosserie. Alleen een stevig kruisframe onder de bodem kan dit oplossen.
Swaybars verbeteren de stijfheid niet.

Bouke je hebt weer eens mooi werk afgeleverd!

Van Ultra racing kun je nog meer frames kopen.
Ik begrijp dat het grootste deel daar in zit, maar kan mij voorstellen dat je al een deel van de beweging kwijt bent met de IPD set.
Dan hou je dat voor tov achter alleen nog beweegt, scheelt weer de helft. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Marc O.

Mooi werk Bouke! Had het in de app groep al gevraagd maar dat had je waarschijnlijk niet gezien, maar waarmee heb je hem behandeld? Gyon Mohs?
...The Nile isn't just a river in Africa...

henry classic v70

Bouke kan dat!!!  :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Bouke

Citaat van: Marc O. op 21-04-2017 16:59:18
Mooi werk Bouke! Had het in de app groep al gevraagd maar dat had je waarschijnlijk niet gezien, maar waarmee heb je hem behandeld? Gyon Mohs?
Nee geen Gyeon, hier zit Silver seal op van AutoSmart. Is een laksealer, vergelijkbaar met cancoat van Gyeon. Het blijft zeker een jaar zitten, bij drakie heb ik het iig een jaar er op gehad. Het geeft een hele mooie harde glans en je moet echt een week wacht met wassen omdat het moet uitharden.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 20-04-2017 22:04:42
Tijdens het afgelopen bezoek van Ewout hebben we zoveel plezier van de cabrio gehad dat ik niet verwacht dat de C de komende jaren het veld nog gaat ruimen.

Vandaar dat die van mij ook nog steeds op m'n oprit staat :eusa_shifty: