Hoe zijn we Volvo gek geworden

Gestart door Volvo comfort, 12-01-2005 15:13:03

Vorige topic - Volgende topic

eau rouge

Ik zie dat de Alfa fotootjes van het forum gehaald zijn. Mag dat niet foto's van andere merken auto"s? (Ik ben nog groen achter mijn oren dus ik moet nog veel leren)

Ben

Citaat van: eau rouge op 07-03-2009 11:37:59
Ik zie dat de Alfa fotootjes van het forum gehaald zijn. Mag dat niet foto's van andere merken auto"s? (Ik ben nog groen achter mijn oren dus ik moet nog veel leren)
Wat is de titel van dit topic?

hathü

Verliefd werd ik toen ik het geluid van de vijfcilinder voor het eerst hoorde, prachtig zo,n baksteen met het geluid van een sportwagen. Volvo gek ben ik, sinds ik zelf een Volvo V70 TDI  heb. Alle merken die ik voorheen had (behalve de Ford Capri 6 cilinder, eerste type, in mijn bezit toen ik nog jong en wild was)  verveelden me na een half jaartje, met de TDI is het blijvend genieten.

eau rouge

CiteerWat is de titel van dit topic?

Dat is HOE zijn we Volvo gek geworden Ben, en daar horen ook andere auto's bij, lees de topic maar eens door.  :eusa_naughty:

Enne, ik ben ook lid van stichting hoogvliegers. Vlieg je?

Tom960

Als kind was ik vezot op de 5 cyl AUDI quatro.

Door het brainwashen van mijn vader die zelf Volvo gek is was het virus over geslagen  :eusa_dance:

Mijn vader heeft destijds ook een paar 240 Turbo's gehad, de laatste heeft hij een 12 tal jaar geleden weggegeven, toen voelde ik er niets bij maar nu  :eusa_wall:
Een 760 TD van 83 heeft hij nog wel in de schuur staan mah ja diesel ...