Gezocht: R eigenaren die hun verhaal willen doen.

Gestart door Silver_R, 26-08-2014 21:02:05

Vorige topic - Volgende topic

Silver_R

Het geslaagde 4th International Volvo Verkerk R-event in 2014 ligt alweer enige tijd achter ons.
Toch zitten wij niet stil en zijn alweer aan het brainstormen voor het komende event.
Het afgelopen event stond natuurlijk in het teken van de auto, de R, de mooiste R, de meest originele R, de staat van de banden, de meest uitgeleefde R etc. Maar voor volgend jaar willen we daar wat aan toevoegen.
Dan willen we ook de eigenaar, eigenares of berijder samen met zijn of haar R in de spotlights zetten.
Het peRsoonlijke verhaal, 'waarom heb ik een R' verhaal, dus jouw veRhaal staat daarbij centraal!
Hoe verliep de aankoop van de R? Via een vriend(in), toevallig, of na lang zoeken toch de R gevonden die je altijd al wilde hebben. Wat boeit je aan deze auto? Welke emoties komen bij je naar boven als je naar je R kijkt? De snelheid, het geluid, het interieur? Is het je tweede vrouw? Welke problemen heb je opgelost? Of is je R gerestaureerd met nét die ander kleur. En wat heb je met de auto beleefd. Die lastige schoonmoeder voor de laatste keer uitgezwaaid, er een onvergetelijke reis mee gemaakt, nét niet in de prak gereden enz. enz. enz. Dat soort dingen willen we graag van je weten, de mens 'in symbiose met de R'. Niets is te dol. Elk verhaal is uniek en bijzonder, want de combinatie van jouw persoon en jouw R: daar is er maar één van. Daarom nodigen we je uit je verhaal op papier te zetten. Met mooie foto's die passen bij het verhaal. Dan zal VolvoDrive, in samenwerking met ons, er een prachtig en uitgebreid artikel van maken en zal dit gepubliceerd gaan worden in de uitgave van VolvoDrive vooraf aan het R event 2015.
Dat zal ergens in maart 2015 zijn.
We zijn wat vroeg maar dan heeft iedereen die er aan mee wil werken, ruim de tijd om eea op papier te zetten.

Uiteraard en in de traditie van het R event, zullen we wederom een aantal prijzen weg geven voor het:  
- Het meest inspirerende verhaal
- Meest tranentrekkend verhaal
- Meest schokkend verhaal
- Meest persoonlijke verhaal etc.

We horen graag van jullie en reacties zijn welkom via info@silver-events.nl

De selectie van de verhalen die geplaatst gaan worden zal door VolvoDrive gemaakt worden.  

Vulk

Ik veronderstel dat de T-5R ook onder de R valt?

Spin!

Pff...Ik kan zo het hele blad vullen met mijn avonturen  ;D

www.vm-parts.nl

)()()sT

Bij mij zijn enkel de carrosserie, één deur en de stoelen + dash nog origineel. Is dat genoeg ?

;D

Nordschleife850R

Citaat van: )()()sT op 26-08-2014 22:20:18
Bij mij zijn enkel de carrosserie, één deur en de stoelen + dash nog origineel. Is dat genoeg ?

;D

Haha, die van mij net zo. Maar dan wel met originele deuren en geen originele stoelen ;D

razorx

Ik beloof nog niets. Maar heb wel oren naar het schrijven van een stukje.