imitatie lmm 850 t-5

Gestart door dinky, 01-09-2014 20:27:53

Vorige topic - Volgende topic

dinky

nu heb ik ongeveer een jaar geleden een storing gehad waarbij de lmm stuk was,
uitlezen bij de dealer en prijs nieuwe lmm ongeveer 300 euro :'(.
ik achter de pc kon ik een nieuwe kopen voor 109.50 :D bij scandcar, maar nu ongeveer een jaar later weer storing lmm ???, gewist bij dealer want ik kon nog wel rijden. vanavond even boodschappen doen en jaja begint hij ineens te stotteren. kan deze lmm zo snel weer stuk gaan, en waar kan je netjes een orginele kopen voor niet de 300 euro als bij de dealer, ik kwam al maf-shop ??? tegen is dit goed wel orgineel bosch staat er.

m.v.g.
Anné

glenfiddich1983

Maf shop levert de goede van Bosch, kan ik je melden.

Voor onze volvo's altijd originele onderdelen gebruiken voor alles dat met de ontsteking te maken heeft.

Als je je oude originele LMM nog hebt kan je proberen die schoon te maken met IPA spray.
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

svenerik

als je binnen het forum een beetje zoekt weet je twee dingen zeker:

ontsteking en sensoren altijd origineel of oem..
maf shop in GB is goedkoopste...

wellicht via onderdelen gezocht/aangeboden een tweedehands met weinig km ?

heb je wellicht een andere dan origineel luchtfilter ? deze  willen de lmm wel een sneller laten vervuilen...

succes sven

dinky

ik heb gisteren meteen een nieuwe besteld bij maf-shop (169 ex verzendkost), gelukkig had ik al een goede gebruikte kunnen overnemen van arjen850, maar je weet nooit hoelang deze dan nog meegaat.
de storing was eerder al gewist maar kwam nog geen week later terug,bij het starten even een paar sec raar lopen en ja hoor storinglampje weer aan. zodra ik de nieuwe heb een storing gewist is, zal ik even berichten of het nu weg is en blijft.

met vriendelijke groet
Anné :)

glenfiddich1983

Ik had dan eerst die gebruikte getest, kan heel lang goed gaan hoor. Een nieuwe bestellen kan altijd nog!
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)