Cruise control

Gestart door Nordschleife850R, 02-09-2014 14:16:19

Vorige topic - Volgende topic

Nordschleife850R

Ik lees veel eerder geplaatste berichten over de cruise control niet de auto niet mooi op constante snelheid houd, maar helaas geen
antwoord kunnen vinden ??? Kan iemand me vertellen waar dit aan kan liggen of aan ligt?

Mvg Emiel

t5joost

Balg onder je gaspendaal, Pompje onder de accuplaat, Slangetje leg

Nordschleife850R

Zou vanavond eens kijken ;) alvast bedankt! En als ik het heb opgelosd zou ik het vermelden.

Piet

Misschien een haperende vacuummotor? (onder de accubak)
Of een lekkend vacuumslangetje?

(o mosterd na de maaltijd zie ik hierboven)

Nordschleife850R

Citaat van: Piet op 02-09-2014 15:16:39

De accu zit daar niet meer dus kan dr nog wel een keer bij :) Maar als het vacuummotortje één maal de vacuum heeft berijkt voor die snelheid zou die het moeten vast houden lijkt mij. Misschien dan wel een slangetje of het potje binnenin? Ben deze eigenlijk nog nooit tegen gekomen ::).....?

NinaPaul

slecht afgestelde gaskabel?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Piet

Citaat van: Nordschleife850R op 02-09-2014 15:43:29
Citaat van: Piet op 02-09-2014 15:16:39

De accu zit daar niet meer dus kan dr nog wel een keer bij :) Maar als het vacuummotortje één maal de vacuum heeft berijkt voor die snelheid zou die het moeten vast houden lijkt mij. Misschien dan wel een slangetje of het potje binnenin? Ben deze eigenlijk nog nooit tegen gekomen ::).....?

Hij moet dat vacuum ook nog wel vast kunnen houden zonder fluctuaties