pijltje dashbord

Gestart door herbalifejoris, 15-01-2005 00:45:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

herbalifejoris

heb vandaag weer last gekregen van mijn automatenbak geeft nu code 122 aan bij het uitlezen van de computer weet iemand welk probleem ik nu heb vorige keer was het code 313 van de stande schakelaar,maar die kan toch niet na 7 mnd weer kapot zijn.

mvg joris
       850 glt 20 v

toycar

#1
 :P
Breuk in stroomkring magneetklep S1!


herbalifejoris

geeft 2 foutmeldingen aan 122 en 211,wie heeftdat ook wel eens gehad,ik moet wel zeggen dat voor een maand of 2 geleden mijn motorsteun was afgebroken aan de boven kant en aan de versnellingsbak kant de bout losgetrildt kan er hierdoor een kabel door kapot gegaan zijn.

mvg joris
                                         
                                           

toycar

 :o
Code 211 is volgens het handboek "storing in regeleenheid". Lijkt mij voor de hand liggend dat de eerste storing die je noemde uiteraard de regeleenheid beïnvloedt (heb dit gelukkig zelf nog niet meegemaakt. Storingsoorzaak die jij noemt lijkt me mogelijk.
Kan je een kopie uit het handboek mailen als je wil.

Hans Giesberts

Hallo lezer,

code betekent 'open circuit in solenoid s1'.
Kan zijn dat een (degene die voor het schakelen van 1 naar 2 zorgt) van de vier magneetkleppen in de bak het begeven heeft.
Vervangen is een optie voor de handige dhz, anders naar een revisiebedrijf.
Ik heb dezelfde foutcode meer dan eens gehad, gepaard gaande met slecht schakelen.
Bak geflushed met olie van dexron III e specificatie (tandje luxer dan voorgeschreven).
Sindsdien schijnt de zon weer!

Hans