855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

cornelis-b

Gister had ik in het topic van de NHP meeting al een kleine voorzet gegeven en de kogel is door  de kerk.

De S70 heeft plaats gemaakt voor een nieuw project een Blackstone 855R AT met een onderhoud geschiedenis van nieuw af aan en 335000 op de teller. Technisch een prima auto maar het uiterlijk moet wat aandacht krijgen maar de afspraak met de spuiter is al gemaakt.

Wat gaat er allemaal aan gebeuren:

Dak moet worden gespoten want er heeft waarschijnlijk een reiger op gescheten en dat is compleet in de lak gebrand, klein plekje aan de rand van het achterscherm waarschijnlijk door een paaltje en het onderste paneel van de passagiersdeur heeft een plekje dus dat neemt de spuiter ook mee.

Motorkap heeft wat steenslag maar daar ben ik nog niet over uit of ik die wil laten spuiten of dat ik op zoek ga naar een andere kap, ook de achterklep heeft wat kleine roestplekjes onder de zoals Yits hem liefkozend noemt: Verstierstrip, nog even kijken wat we daar mee gaan doen. Het kan soms goedkoper zijn om bepaalde delen te vervangen dan te laten spuiten.

Verder andere achterveren want hij staat me veel te hoog, er zitten verzwaarde veren onder en zo goed als nieuwe Monroe dempers maar deze veren gaan er onderuit.  Ook een set Volans staat nog op de "wishlist" en dan gaan deze imitatie velgen dienen als wintervelg. Ook komen  er nog nieuwe emblemen op de achterklep want bijna zwart op zwart is niet zoals ik het wil ;D
Ook gaan we de bumpers nog bewerken zodat ze weer mooi donker worden.

Ik zal hier bij gaan houden wat er allemaal aan "Blackie" gedaan gaat worden en dan nu maar wat foto's.





























Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID6342

Mooie auto Henk en Anton en idd, achter is geen gezicht zo  >:(

StefanCJ

Mooie auto h&a, veel plezier ermee en veel veilige kilometers!

rickgriem

mooie auto heren :eusa_clap: veel veilige kolimeters

dielie850

Mooie auto Henk :eusa_clap:
Jammer van de S maar deze zal ook weet zo mooi worden ;)

elianmars

Mooi! 8)

Heb je de S70 toch kunnen verkopen?

Vulk

Netjes hoor, met wat TLC wordt het vast wel wat.
Een black stone achterklep in goede staat vind je nog wel, een motorkap zonder steenslag is iets anders. Ik zou die laten meenemen door de spuiter als ik jou was.

Verder smeekt deze auto, zoals je al zei, om Volans en een verlaging! Interieur ziet er wel mooi uit, ik heb jaren op exact hetzelfde gekeken. :)

big ben

Proficiat met de "nieuwe" ......... en veel geluk  :eusa_dance: :eusa_clap:

knoertS70

Potdomme, die ziet er goed uit. We gaan Sjors en Sjimmie wel ff naast elkaar zetten. Zelfs Gerda vindt hem mooi. Dat wil wel wat zeggen.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

Rijns_t5r

Wat een schitterende kleur zeg 😉

Gr Robert
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

jas

 Mooi Henk!!!

Jou kennende wordt deze ook super strak.

Gefeliciteerd met je nieuwe blackie!

Erik_M.

Deze stond idd. een tijdje te koop, leuk dat jij 'm hebt gekocht. Het kentekenbroertje zit hier ook op het Forum, ook een BS R AT.

Bij autodemontage  De Graaf in Leiden staat een BS V70 Classic met een mooie roestvrije achterklep.

Iig. veel veilige en probleemloze kilometers toegewenst !

Groet,
eRik

Silverarrow

 :eusa_clap:

Mooie wagen Henk, die 300.000+ km zie je niet aan het interieur af! (De rest trouwens ook niet)

Marc O.

Prachtige auto! Inderdaad een beetje omlaag en nette Volans eronder en het plaatje is af :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

JuT5R

Mooie wagen! :) Hij wordt vast en zeker alleen maar mooier!