855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Citaat van: cornelis-b op 19-09-2015 19:19:01

Plannen zeker Ben alleen moet de "knip" weer even gevuld worden ;D

;D

MikeyQR

Ziet er echt 1000 keer beter uit zo! 8)
Echt netjes Henk, mooie R mag je echt trots op zijn. :D

V70geRwin

Super Henk die Volans, veel beter dan die neppers  ;)

KW-speed

P#rno!!!! 😎 strak hoor! Een hele verbetering zo!!!!
1. C70 2.5T "98

Hans Duiven

Ziet er goed uit Henk  :eusa_clap:

marrrcel

Wat een verbetering!

cornelis-b

Zoals jullie allemaal zeggen het is veel beter, onder een R horen gewoon Volan velgen. Nogmaals ben er erg happy mee  :eusa_dance: :eusa_dance:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

henry classic v70

Staat erg mooi Henk!!  :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Ben geen specifieke Volan velg fan, maar al helemaal geen fan van die andere (in mijn ogen) rare/lelijke velgen.  Kortom, staat veel mooier zo  :eusa_clap: :eusa_clap:

Boeijke

Zo hoort ie te zijn. Mooi  :eusa_clap:

V70 400K+

Zucht...Kan het allemaal nog mooier? ;D Klasse Henk ;)

Privé V70 2.4-20V - 1999 - Aut5 90.000-470.000 defect
Zakelijk Jaguar XE
Privé V70 D5 Geartronic 2004 412.000
Privé 850R Blackstone

portlock

Hij is weer moooi geworden henk, zoals het hoort. Hadden natuurlijk niet anders van jou verwacht ;D

'06 V70R AWD Black Sapphire GT6     12-'16 / Heden
'98 V70R AWD Saffron AUT4             11-'13 / 12-'16
'94 855 T-5R Cream Yellow Handbak   10-'14 / Heden
'95 854 2.5 10v Wit Handbak            08-'15 / 10-'15

arjen850

Eensch, de Volans staan vele malen beter als die andere pruttel😀😀

cornelis-b

Omdat de achterband rechtsachter heel langzaam leeg liep, dit was bekend bij aanschaf, ben ik vandaag even bij me maat van Aroba banden langs geweest. Ik had goede hoop dat het ventiel zou lekken of eventueel een klein spijkertje. Niets was minder waar, de band was totaal verrot :eusa_wall: :eusa_wall:

De vorige eigenaar heeft met een veel te zachte band rond gereden waardoor de band vanbinnen totaal verpulverd was, lag vol rubber pulver of hoe je het ook moet noemen. Aan de buitenkant was niets te zien :o
Ik ben blij dat ik er rustig mee gereden heb en niet even de Volans heb laten zien op de Duitse Autobahn want dan had deze er 100% zeker onderuit geklapt.

Helaas was er geen goede gebruikte Michelin Primacy HP te vinden in het magazijn met gebruikte banden en ook een aantal collega's hadden er geen. Je moet wat dus dan maar twee andere bandjes er onder. Voor de goede Michelin kreeg ik nog wat munten terug en heb een paar HiFly HF805 banden laten monteren op de achteras, of het wat is zie ik wel maar het moest even zo. De twee HF805 banden kosten samen net iets minder dan één Michelin.

Ik hoop dat de band een beetje 850 waardig is gezien zijn type nummer ;D ;D

Zo kwam de Michelin van de velg

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

855T5+

Poeder had ik ook eens, in mn Columba velgen, had ik niet door dat de DOT van 2003 was toen ze er in 2013 af gingen. Die banden waren na 10 jaar ook helemaal gaar (Michelins), ook van buiten niets aan te zien, vandaar dat ik niet door had en vergeten was dat ze alweer in 2003 onder auto waren gekomen....
Volvo: Mutatis Mutandis