855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Morgen naar de sloop om een deurvanger te halen, bij de bestuurdersdeur heeft ie de geest gegeven, waarom van de sloop en niet nieuw? Omdat mijn knip 5 euro prettiger vind dan 35 euro  ;D
Nee even serieus ik ben een voorstander van recycling onderdelen mits het geen onderdelen zijn waar enig risico aan kleeft.

Verder vandaag de achterklep voorzien van nieuwe logo's maar de R lijkt wel een imitatie R ondanks dat ik hem van de dealer heb, heeft een heel andere chroom kleur dus morgen maar een langs gaan. Ik zag het pas toen de klep dicht was. Het is echt lelijk  :eusa_wall:

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

)()()sT

Is het niet toevallig een *70R die geheel zilver is?
De 850 logo's hebben immers zo'n zwart randje ;)

Alhoewel, dat zou je vast gelijk opgevallen zijn :D
Compleet 8 5 0 R nieuw zal een dure aangelegenheid zijn....

Edit: is alles nieuw nu ik je post nog eens lees?

FrankvdAa

Citaat van: )()()sT op 02-10-2014 18:59:53
Is het niet toevallig een *70R die geheel zilver is?
De 850 logo's hebben immers zo'n zwart randje ;)

Alhoewel, dat zou je vast gelijk opgevallen zijn :D
Compleet 8 5 0 R nieuw zal een dure aangelegenheid zijn....

Edit: is alles nieuw nu ik je post nog eens lees?

Lijkt inderdaad erg op een x70 R-embleem. :eusa_think:
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

cornelis-b

Nee is geen S70R embleem want die is groter dan de 850R. Heeft ook een zwart randje en is net zo groot als de "kale" R die er is afgekomen alleen het chroom is anders. Deze R is door de dealer besteld bij http://www.ecris.se/gcp/ en het lijkt er op dat dit een andere productie is dan de "oude" Ren.
Ben er niet blij mee maar dat had ik al gezegd.

Alles is nieuw Joost 65 euro bij elkaar  :eusa_wall:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

MikeyQR

Citaat van: cornelis-b op 02-10-2014 19:14:06
Nee is geen S70R embleem want die is groter dan de 850R. Heeft ook een zwart randje en is net zo groot als de "kale" R die er is afgekomen alleen het chroom is anders. Deze R is door de dealer besteld bij http://www.ecris.se/gcp/ en het lijkt er op dat dit een andere productie is dan de "oude" Ren.
Ben er niet blij mee maar dat had ik al gezegd.

Alles is nieuw Joost 65 euro bij elkaar  :eusa_wall:

Had ik ook op mijn DOP 850R, embleem is org voor de 850R maar op 1 of andere manier toch anders, meer chroom dan de Volvo en 850 embleem, kijk maar op de onderstaande foto, het embleem is gewoon niet mooi en dat te bedenken dat ik hier 3/4 jaar op heb moeten wachten voor dat ik hem binnen kreeg.

EDIT:

855T5+

Emblem R
Artikelnummer:    9178151
Beskrivning:    
Pris:                    26.31 EUR

I lager.
of Skandix 25,54 plus verz.kosten

Auw :eusa_wall:
Volvo: Mutatis Mutandis

MikeyQR

Citaat van: 855T5+ link=topic=72204.msg1 ;)542436#msg1542436 date=1412272779
Emblem R
Artikelnummer:    9178151
Beskrivning:    
Pris:                    26.31 EUR

I lager.
of Skandix 25,54 plus verz.kosten

Auw :eusa_wall:

Alle emblemen zegt Henk, dus niet allen het R embleem want die kost idd ongeveer 26 euro. ;)

The Demon

Emblemen op de kont zijn als haar op.................. :eusa_shifty: :eusa_naughty:

jas

Bij mijn nieuwe emblemen precies hetzelfde Henk, de R blinkt inderdaad wat meer dan de rest...

cornelis-b

OK dan zal dat wel zo zijn mooi vind ik het niet maar wie weet vervaagd het nog een beetje. Ik vind het wel heel jammer want zo als eerder gezegd het lijkt wel een nep R.

Volvo en 850 kosten 21,78 ex BTW en de R kost 19,12 ex BTW

Zeg maar Henk tegen mij

MikeyQR

Citaat van: Redolpho op 02-10-2014 21:55:22
Haal ze er maar weer af Henk.

Kaal is goeier.

En die R neem ik dan wel weer van je over.

Nou alles eraf nee vind ik niet.

Ik heb de R er bij mijn witte ex R er niet opgezet ook vanwege de te chromen R. 

cornelis-b

Wel raar want EricL heeft een paar weken geleden ook nieuwe logo's geplakt en daar was alles het zelfde, hij had zijn R loge na bestellen binnen een dag binnen en bij mij moest het logo uit Zweden komen via http://www.ecris.se/gcp/ en duurde meer dan een week.

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Ga morgen even bij de dealer langs want dit is ruk

Zeg maar Henk tegen mij

blastaway

Ik moet stiekem wel een beetje lachen om de naam blackie. Zo heette de incontinente hond van mijn ex vriendin ook. Die liet overal in huis zijn sporen na. :-)
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

knoertS70

Geloof me, dat gaat deze Blackie ook doen hoor. Je komt de mannen overal tegen. ;D
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.