855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

Jan_D.

Citaat van: marrrcel op 29-12-2015 23:01:17
Tenzij je aan iets anders toe bent lijkt het mij zonde als je deze fraaie R inruilt op een diesel. Zonde van de €€'s en liefde die je hebt geïnvesteerd. Zou je niet juist gaan genieten van het resultaat van jouw werk en uitkijken voor een gebruikte installatie óf sparen voor een nieuwe. Zeg nou zelf; een zwarte R... Mooier worden ze niet  ;). Ieder moet het natuurlijk voor zichzelf bepalen, maar in mijn ogen heeft een (T-5)R meer cult-status dan een TDI of D5 en dat is ook wat waard.

LPG schommelt het laatste jaar bij mij in de regio zo ongeveer tussen de €0,50 en €0,60 als ik me niet vergis.

Helemaal mee eens. Bovendien je weet wat je er allemaal aan gedaan hebt. Bij een andere kom je misschien narigheid tegen.

cornelis-b

Jongens, mannen en vrouwen ik vind deze discussie geweldig maar ik kan er helaas niks mee. Zelfs een gebruikte gas installatie in laten bouwen is geen geld voor. Mijn reserves zijn op want anders had ik de airco ook al gerepareerd gehad. De hele F$#KING toestand in het Anthoni van Leeuwenhoek heeft mijn gespaarde reserves opgevreten. Het is gewoon niet anders ik moet kiezen wat ik verder wil. Nu kan ik 1 keer in de maand naar mijn moeder en met een diesel meerdere keren.

Ik weet dat het super zonde is om de R in de verkoop te doen maar helaas het is niet anders. Pagina's vol schrijven helpt niet een goede deal met een diesel wel.

Als het halve forum per persoon  2 euro per persoon zou doneren dan kan ik gas laten inbouwen, maar dat is te veel gevraagd.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

PimR

Het is inderdaad geen fijne toestand kan ik me voorstellen, gelukkig ben je er wel weer gezond uit gekomen.

Ik heb voor mijn lpi installatie €250 betaald en het keuren nog eens €205

Henk als jij een installatie kan vinden en het ziet zitten natuurlijk (er zit er in Uithoorn een die ze ook tweede hands verkoopt). Dan bouw ik het spul er voor je in!

joeryvaneck

Citaat van: cornelis-b op 30-12-2015 00:06:46
Jongens, mannen en vrouwen ik vind deze discussie geweldig maar ik kan er helaas niks mee. Zelfs een gebruikte gas installatie in laten bouwen is geen geld voor. Mijn reserves zijn op want anders had ik de airco ook al gerepareerd gehad. De hele F$#KING toestand in het Anthoni van Leeuwenhoek heeft mijn gespaarde reserves opgevreten. Het is gewoon niet anders ik moet kiezen wat ik verder wil. Nu kan ik 1 keer in de maand naar mijn moeder en met een diesel meerdere keren.

Ik weet dat het super zonde is om de R in de verkoop te doen maar helaas het is niet anders. Pagina's vol schrijven helpt niet een goede deal met een diesel wel.

Als het halve forum per persoon  2 euro per persoon zou doneren dan kan ik gas laten inbouwen, maar dat is te veel gevraagd.

Voor 2 euro doe ik mee om deze mooie auto gas te geven :)

En Pim ik leen je graag mijn handen mocht het zover komen. Voor wat je er aan hebt ;)

cornelis-b

Jongens ik begrijp de intentie maar zelfs de 500 euro voor een 2dehands installatie zit er momenteel niet in. Ik ben blij dat ik er nog mee kan rijden en dan moet ik ook zeker niet te veel kilometers maken. Zoals eerder gezegd de reserves zijn totaal op.

Dat de munten op zijn is puur mijn zaak en dat verander ik ook niet en niemand veranderd dit maar ik moet nu kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik kan natuurlijk de R er uit schijten en in een Opel oid gaan rijden maar daar pas ik voor.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID6342

Dan kun je idd beter je bankrekening eens posten en dan heb je het geld zo bij elkaar.  Er zijn zat mensen hier die graag een paar euro doneren om er gas in te krijgen, mezelf incluis.

marrrcel

Miyel

Ik denk dat je die 500,- besparing op diesel t.o.v. gas linea directa naar de belastingdienst over kunt maken ofniet?

Ik bedoel dus dat diesel kwa wegenbelasting uiteindelijk wel eens duurder kan worden..?
Gezien jou situatie zou ik dan voor een goedkoop in aanschaf zijnde gaswagen..

850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

gero

Citaat van: Dirk342 op 30-12-2015 06:40:44
Dan kun je idd beter je bankrekening eens posten en dan heb je het geld zo bij elkaar.  Er zijn zat mensen hier die graag een paar euro doneren om er gas in te krijgen, mezelf incluis.

Je weet nu wat je heb, tenzij je een nieuwe auto koop , zoniet en je koop een 2e hands dan begin je weer van voor af en aan.

En het is net zoals Dirk zeg , er zijn genoeg mensen die jou een warm hart gunnen , op deze forum.

T5-Klaas

Henk,

Ik doneer een tientje jou (en Anton) samen met Blackie op de weg houden is mij veel waard!
Je bankrekening posten dus een goed idee!

Wie doet er mee?!

1. T5-Klaas EUR 10,-

Roffelze,
Klaas
ex 855 T-5R (019), ex V70 classic T-5 (417), ex V70 classic TDI (427)

T5-4life

Citaat van: Dirk342 op 30-12-2015 06:40:44
Dan kun je idd beter je bankrekening eens posten en dan heb je het geld zo bij elkaar.  Er zijn zat mensen hier die graag een paar euro doneren om er gas in te krijgen, mezelf incluis.
+ 1
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

Paulvdberg

henry classic v70

Henk,

Ik doneer een tientje jou (en Anton) samen met Blackie op de weg houden is mij veel waard!
Je bankrekening posten dus een goed idee!

Wie doet er mee?!

1. T5-Klaas EUR 10,-
2. Henry Classic V70 10,-
3.
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

T5-4life

Henk,

Ik doneer een tientje. Om jou en Anton samen met Blackie op de weg te houden is mij veel waard!
Je bankrekening posten is dus een goed idee!

Wie doet er mee?

1. T5-Klaas EUR 10,-
3. T5-4life (Hugo) 10,-
4.  
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

joeryvaneck

Citaat van: T5-4life op 30-12-2015 10:39:24
Henk,

Ik doneer een tientje. Om jou en Anton samen met Blackie op de weg te houden is mij veel waard!
Je bankrekening posten is dus een goed idee!

Wie doet er mee?

1. T5-Klaas EUR 10,-
3. T5-4life (Hugo) 10,-
4. Joeryvaneck 10,-
5.