855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Dat wordt even doorbijten Henk.
Sterkte straks na de procedure. De volgende dag zit je weer in een stoel als het goed is (Met thoraxdrain en al).
Een VATS doen ze niet snel na een bestraling omdat dat gebied o zo kwetsbaar is.

Houd de moed erin! Het is vaak de mindset die je door dit soort ellende heen kan halen.

henry classic v70

Ze snijden je zo los aan de voorkant.... da's niet zomaar een operatie  :eusa_eh:
Sterkte taaie donder, kom jij wel door heen  ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Thijs850

Henk sterkte! We hebben vanmiddag wel even lekker gezwaaid, beetje dan.
Gereden 440 '91, 440 '95, 460 '96, 850 GLE ,93, V40 2013 T3 Summum 103K.
Huidig '93, 850 GLT met 203.502km gekocht huidige stand 320.700

Benny850

Sterkte Henk! Wilskracht heb je volgens mij genoeg aan je topic te lezen!

cornelis-b

Het is inderdaad zoals Hans al zegt even doorbijten en dat ben ik mij ook echt wel bewust. Het gekke van alles, klinkt misschien ook wel gek, ik kan er niet van wakker liggen maar dat deed ik ook al niet na de eerste diagnose in 2015. De 10de is al dichtbij en dan hoop ik wat meer te horen, zoals al eerder gezegd die ruggenprik zie ik echt tegenop maar het is nodig als ze gaan opereren.

Voor de personen die nog roken en ook willen stoppen zou ik zeggen schaf de "bijbel" van Wanda de Kanter en Pauline Dekker aan, dit is echt een aanrader. http://www.nederlandstopt.nu/

Henry zij het al: Ze snijden je zo los aan de voorkant.... da's niet zomaar een operatie :o

Ik hoop niet dat dit mijn chirurgen zijn ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

macfocus

Ze hebben vast veel ervaring : )

Sterkte de komende tijd.
I started out with nothing and got most of it left (Seasick Steve)

TonV70R

Sterkte Henk. Niet niets zo'n operatie.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

UserID6342

Ach Henk, bekijk het van de goede kant (hoe lullig ook). Het komt dankzij die chirurgen vanzelf dadelijk goed.  En ik heb ook nog wel ergens zo'n bot bijltje liggen als op de foto :evil: ;D

cornelis-b

Citaat van: Dirk342 op 07-01-2017 11:05:20
Ach Henk, bekijk het van de goede kant (hoe lullig ook). Het komt dankzij die chirurgen vanzelf dadelijk goed.  En ik heb ook nog wel ergens zo'n bot bijltje liggen als op de foto :evil: ;D

Gesteriliseerd of niet Dirk  ?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

UserID6342

Verhit 'm wel ff voor je met de gasbrander ;D

Fred korn

Henk heel veel sterkte toegewenst en vooral een geslaagde operatie .
Daarna een spoedig herstel met niet al teveel pijn .

Fred en Mirjam 

big ben

Heel veel sterkte gewenst en een spoedig herstel Henk!

ron paul

san

cornelis-b

Het werkrooster voor as dinsdag is binnen. De "opdrachten" van 10 uur en van 12:30 zijn heel belangrijk voor het verloop van de verdere behandeling. Om 10 uur mag ik een stuk fietsen, om te wennen eerst een stuk vlakke weg en dan de berg op. Schijnt een zwaar parcours te zijn. Om 12:30 mag ik weer gaan blazen om te kijken wat ik nu van de longfunctietest terecht breng. Ik voel me in elk geval een stuk beter dan de vorige keer na een lichte longontsteking, bronchoscopie en een kuur antibiotica maar ben nog steeds niet helemaal OK.

We gaan het meemaken dinsdag.

dinsdag   10-01-2017   10:00      Fysio-Ergotherapie   Max. inspanningstest   Polikliniek 2A   
   dinsdag   10-01-2017   11:45      Polikliniek Longziekten   W. de Kanter   Polikliniek 2B   
   dinsdag   10-01-2017   12:30      Polikliniek Longziekten   Longfunctieonderzoek   Polikliniek 2A   
   dinsdag   10-01-2017   13:35      Polikliniek Spreekuurassistent   Wegen/meten   Polikliniek 2C   
   dinsdag   10-01-2017   13:50      Polikliniek Anaesthesie   Pre OK screening 2   Polikliniek 2B   
   dinsdag   10-01-2017   14:30      Fysio-Ergotherapie   Fysioth. Longz./Hipec   Polikliniek 2A   
   dinsdag   10-01-2017   Dit betreft een telefonisch consult, U wordt gebeld door   M. Wouters

Zeg maar Henk tegen mij