855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Poeh.... sterkte man.

UserID6342

Fred korn

Marty__Mouse

Pfoei.... Heftig hoor, knap dat je er zo "luchtig" over kunt vertellen. Heel veel sterkte!
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

T5-4life

C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

razorx

Ik bewonder het ook hoe je hierover vertelt. Dat is ook goed, dit soort onderwerpen zijn anders een taboe. Dat is nooit goed.
Het allerbeste voor jullie beiden!

TonV70R

Henk, succes/sterkte de komende tijd.  Je houdt de moed erin, dat is al een goed teken.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

henry classic v70

Ondanks dat het geen heftige operatie is geworden toch een heftige behandeling...
Sterkte de komende tijd daaro  :)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Kapitein Haak

Hou je taai Henk! Niet dat je een keus hebt, je kan enkel knokken :evil: :evil:
Wat nou downsizen...... Groet, Jef

cornelis-b

Vanmorgen ben ik nog even gebeld door Koen Hartemink, de long chirurg, die nog een uitleg gaf waarom er voor dit behandelplan was gekozen. Maandag heb ik een afspraak staan op de afdeling radiologie waar we het behandelplan gaan doorspreken.

Verder had ik Wanda de Kanter gewezen op mijn blog en zij spreekt haar bewondering uit hoe iedereen reageert op mijn open manier van communiceren, ze vond jullie reacties echt geweldig en hartverwarmend, net als Anton en ik. Inmiddels hebben meerdere artsen uit het team al een stukje gezien, zouden er ook Volvo rijders tussen zitten ;D  ;D

Omdat we toch weer gaan beginnen met chemo hoop ik dat er een oplossing is te vinden om neuropathie tegen te gaan, bij de vorige chemo behandeling kreeg ik last onder mijn voeten. Dit zal ik maandag ook bespreken.

Maandag meer en we gaan er voor.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID6342

Dat is idd een van de vervelende dingen / bijwerkingen van de chemo... Hoor dat ook van mijn zusje helaas, die heeft chemo voor een heel ander iets maar ook die  vervelende neuropathie.

heutink

wat ik begrepen heb van mijn oncoloog is dat de bijwerkingen niet te voorspellen zijn, zelfs met dezelfde chemo een jaar later kun je wel/geen/andere bijwerkingen krijgen.......
:eusa_think:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

cornelis-b

Citaat van: heutink op 10-02-2017 16:39:45
wat ik begrepen heb van mijn oncoloog is dat de bijwerkingen niet te voorspellen zijn, zelfs met dezelfde chemo een jaar later kun je wel/geen/andere bijwerkingen krijgen.......
:eusa_think:

Klopt helemaal maar neuropathie is wel wat aan te doen had ik begrepen, koelen of juist verwarmen van de voeten zou kunnen helpen dit tegen te gaan.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Vandaag het gesprek gehad met José Belderbos, radioloog, om het behandelplan door te spreken. Omdat er met een lagere dosis bestraling wordt gewerkt dan de vorige keer, het is een bestraling net naast het gebied waar in 2015 ook al is bestraald, wil men in plaats van 25 behandelingen 30 behandelingen doen. Ditzelfde geld ook voor de chemo, dit wordt weer cysplatine. 30 werkdagen en in de weekenden ben ik vrij ;D Uiteraard worden mijn bloedwaarden bij deze behandeling extra goed in de gaten gehouden omdat het de 2de keer is.

Omdat ik van de vorige behandeling nog steeds wat last heb van neuropathie onder mijn voeten heb ik dit tijdens het gesprek ook naar voren gebracht, maar helaas is daar met cysplatine niets aan te doen. Het plaatsen van een PICC-lijn is in het systeem gezet dus dat gaat goed komen.

Woensdag 22 februari mag ik nog even onder de CT scanner gaan liggen en worden de markeringen aangebracht met rode lijnen en een paar tatoeage puntjes als vaste referentiepunten en een dag later gaan we beginnen met de behandeling.

Het wordt weer even een spannende tijd maar we gaan er weer voor en als ik er net zo goed doorkom als de vorige keer dan moet het goed komen. De planning is dat we gewoon net als de vorige keer dagelijks met eigen vervoer rijden en geen gebruik maak van een taxibusje, we hebben weinig zin om elke dag een rondrit door de Zaanstreek en Amsterdam te krijgen. Verder is het geen straf om in een Volvo te rijden ;D

We gaan het weer meemaken.

Zeg maar Henk tegen mij

henry classic v70

Komt steeds dichterbij... wel spannend natuurlijk
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4