855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Mooie klus weer, klaar voor de volgende 4 ton. Wel jammer dat je wat weinig foto's post  ;D
:)

KIM

Citaat van: Rense850T5 op 11-06-2017 21:40:56

Mooi werk geleverd door pim ook hier en dit zijn toch echt wel weer de hele leuke dingen die een forum teweeg kan brengen gezellig samen de een help de een de ander de ander  :eusa_clap:

Dit is hoe het altijd zou moeten gaan!!  :eusa_angel:

Helemaal eens!

Mooie reportage Henk; zag er bekend uit (ik heb er alleen iets langer over gedaan  ;) )

cornelis-b

Het was echt een geweldige dag en avond. Stefan ik heb nog wel wat meer foto's hoor ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Paulsson

Zo'n nieuwe kop is echt prachtig. Dit is dus wat je noemt een koprevisie! ;D Loopt de motor hierna als nieuw? Prachtige fotos!!

Volvo V70 2.4 170 pk NA MT DOP 'Pablo'
Lees de blog over Pablo hier

Died850

Zo ziet er goed uit Henk, lekker veel foto's! mooi dat de 855 meteen merkbaar beter rijdt. Ook lekker vlot uitgevoerd door Pim. krijg bijna zin om zelf ook een koprevisie te gaan uitvoeren bij mijn Turbo, alleen werkt alles zoals het nu lijkt nog prima ;D, dus compleet overbodig.

UserID6342

Mooi gedaan jongens  :eusa_clap: :eusa_clap:

850blues

Dat is nog eens efficiĆ«nt werken van Pim (zie die ene foto): peukie paffen, appjes beantwoorden, olieafzuigen (en waarschijnlijk ondertussen ook nog jullie geouwe.... aanhoren  ::).

Mooie dat het gefikst is  :eusa_clap: 
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

cornelis-b

Was geen appjes beantwoorden Roy maar even de aanhaalmomenten van de kop er bij pakken ;D
Ben ook erg blij dat het gedaan is. We zijn nu met het klaphok bezig en zoals het er nu voor staat gaan we woensdag naar een heel rustige natuurcamping in de Duitse Eifel om even alle sores van de afgelopen tijd te vergeten.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

V70geRwin

Lekker zo'n verse kop.
Fijne vakantie 👍

850blues

Citaat van: cornelis-b op 12-06-2017 18:32:53
Was geen appjes beantwoorden Roy maar even de aanhaalmomenten van de kop er bij pakken ;D

Hahaha, dat is nog beter.

Veel plezier in Dld, goed dat jullie er even tussen uit gaan.
Er verschijnen hier vast wel enkele sfeer foto's vermoed ik  ;D
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

basphil

Henk en Anton

Veel plezier in Duitsland effe lekker resetten daar.
Mooie repo van de koprevisie.

The Demon

Henk en Anton, ik wens jullie een fijne vakantie en laat alle sores maar onder de wielen wegdraaien op weg naar de bestemming in Dld.

Hans Duiven

Citaat van: cornelis-b op 12-06-2017 18:32:53
Ben ook erg blij dat het gedaan is. We zijn nu met het klaphok bezig en zoals het er nu voor staat gaan we woensdag naar een heel rustige natuurcamping in de Duitse Eifel om even alle sores van de afgelopen tijd te vergeten.

Bon vacance!

cornelis-b

Vandaag even een "accutje" geplaatst in het klaphok, man man man wat een zwaar ding. Als zendamateur moet je toch zorgen dat je wat capaciteit aan boord hebt ;D

Zeg maar Henk tegen mij

Paulsson

Waar dient die accu voor? Heb je extra apparatuur aan boord?

Volvo V70 2.4 170 pk NA MT DOP 'Pablo'
Lees de blog over Pablo hier