855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

kulk

Al bezig met camper Henk?

elianmars

Citaat van: NinaPaul op 04-10-2017 09:55:01
Citaat van: KIM op 04-10-2017 09:48:17
Verassend he? op een forum...

Dat heeft dan weer met de fijnstof discussie te maken ;)

;D

glenfiddich1983

Citaat van: cornelis-b op 04-10-2017 10:11:29
Ik begrijp niet dat iedereen maar door draaft, zelfs personen die zelden tot nooit reageren in mijn blog hebben nu ineens een mening. Ik zou het dan ook op prijs stellen als dit stopt want het zou jammer zijn als ik het blog op slot moet zetten. Ik zit hier namelijk niet op te wachten.

Mijn reactie na een paar dagen teruglezend vind ik dat dat wel een tandje minder had gekund, beter had ik gewoon níet gereageerd.

Bij deze mijn excuses!
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

cornelis-b

Citaat van: glenfiddich1983 op 05-10-2017 16:29:25
Citaat van: cornelis-b op 04-10-2017 10:11:29
Ik begrijp niet dat iedereen maar door draaft, zelfs personen die zelden tot nooit reageren in mijn blog hebben nu ineens een mening. Ik zou het dan ook op prijs stellen als dit stopt want het zou jammer zijn als ik het blog op slot moet zetten. Ik zit hier namelijk niet op te wachten.

Mijn reactie na een paar dagen teruglezend vind ik dat dat wel een tandje minder had gekund, beter had ik gewoon níet gereageerd.

Bij deze mijn excuses!

OK bij deze aanvaard
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

cornelis-b

Vandaag heb ik bezoek gehad van forumlid Johan ( JohanR ) die de rit vanuit Limburg had gemaakt om naar Blackie te komen kijken. Johan eerst een bak koffie gegeven en tijdens de koffie over de auto gesproken en de map facturen er bij gepakt, na de tweede bak koffie zijn we naar buiten gegaan. Ik heb Johan lekker zijn gang laten gaan en na een paar rondes om de auto heeft hij het interieur bekeken en toen onder de kap. Daarna zijn we gaan rijden en nadat ik gereden had tot Akersloot heb ik bij Van de Valk het stuur over gegeven. Via Heerhugowaard, Wormer, Wormerveer weer terug naar Assendelft.

Na nog een rondje om de auto heb ik Johan gezegd dat ik naar binnen ging en dat hij nog om de auto kon lopen en doen maar mijn heup begon te protesteren, we zijn beide naar binnen gegaan en na nog een kop koffie en ik een biertje zijn we tot overeenstemming gekomen. Blackie gaat in Limburg rijden, morgen hebben we nog even contact omdat Johan even moet kijken op welke dag hij vrij kan plannen en dan komt hij met de trein deze kant op.

Ondanks dat ik het vreselijk K#T vind dat de auto nu echt weg gaat heb ik er wel een goed gevoel bij, Johan waardeert de auto zoals hij is.

Dat de auto weg gaat betekent niet dat ik het forum ga verlaten want ik blijf me inzetten om andere te helpen en zodra er een campertje is zal ik daar ook een foto van plaatsen, daarna zal ik het blog Blackie sluiten.

Blackie is dus verkocht  :'( :'( en de advertentie is verwijderd
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

gero

Citaat van: cornelis-b op 08-10-2017 14:56:11
Vandaag heb ik bezoek gehad van forumlid Johan ( JohanR ) die de rit vanuit Limburg had gemaakt om naar Blackie te komen kijken. Johan eerst een bak koffie gegeven en tijdens de koffie over de auto gesproken en de map facturen er bij gepakt, na de tweede bak koffie zijn we naar buiten gegaan. Ik heb Johan lekker zijn gang laten gaan en na een paar rondes om de auto heeft hij het interieur bekeken en toen onder de kap. Daarna zijn we gaan rijden en nadat ik gereden had tot Akersloot heb ik bij Van de Valk het stuur over gegeven. Via Heerhugowaard, Wormer, Wormerveer weer terug naar Assendelft.

Na nog een rondje om de auto heb ik Johan gezegd dat ik naar binnen ging en dat hij nog om de auto kon lopen en doen maar mijn heup begon te protesteren, we zijn beide naar binnen gegaan en na nog een kop koffie en ik een biertje zijn we tot overeenstemming gekomen. Blackie gaat in Limburg rijden, morgen hebben we nog even contact omdat Johan even moet kijken op welke dag hij vrij kan plannen en dan komt hij met de trein deze kant op.

Ondanks dat ik het vreselijk K#T vind dat de auto nu echt weg gaat heb ik er wel een goed gevoel bij, Johan waardeert de auto zoals hij is.

Dat de auto weg gaat betekent niet dat ik het forum ga verlaten want ik blijf me inzetten om andere te helpen en zodra er een campertje is zal ik daar ook een foto van plaatsen, daarna zal ik het blog Blackie sluiten.

Blackie is dus verkocht  :'( :'( en de advertentie is verwijderd

Ik ken dat gevoel, had ik ook toen ik mijn Seat inruilde op een Volvo 850, maar uiteindelijk is het maar een auto en je gezondheid gaat voor alles.
Nieuwe wegen nieuwe kansen zullen we maar zeggen Henk.
Succes ermee  :eusa_dance: :eusa_dance:

henry classic v70

Mooi dat de juiste koper zich heeft gemeld! ... gaat íe toch naar een forummer  :)
...Camper(tje), wat had je in gedachten dan? Ford Transit bijv. geeft veel problemen > kapotte motor (internet staat hier vol van)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

razorx

Ondanks het Gemis toch gefeliciteerd. En mooi dat hij naar een liefhebber gaat!

cornelis-b

Citaat van: henry classic v70 op 08-10-2017 15:40:46
Mooi dat de juiste koper zich heeft gemeld! ... gaat íe toch naar een forummer  :)
...Camper(tje), wat had je in gedachten dan? Ford Transit bijv. geeft veel problemen > kapotte motor (internet staat hier vol van)

Nee geen Ford Henry, gezien de meeste campers jong en oud die je tegen komt allemaal als basis de Fiat Ducato hebben zit ik in die richting  te denken.

Zeg maar Henk tegen mij

BBS

Is dit wat? Een echte buscamper met alles erop en eraan ;D

Mooi Henk dat je je wagen verkocht naar een liefhebber alnis de echte reden daarvan ronduit ruk te noemen!
Volvoloos....

macfocus

Dan weet ik misschien nog wel een leuke voor je te staan in Etten-Leur.
Ik heb hem net afgezegd in verband met een voor ons niet handige indeling, maar technisch is ie goed.

6000,-

http://www.camperscaravans.nl/campers/Fiat-Ducato-camper-25D-1993-1993/1972683

Wij hebben zojuist een andere gekocht (onder een klein voorbehoudje)
I started out with nothing and got most of it left (Seasick Steve)

cornelis-b

Citaat van: macfocus op 08-10-2017 16:02:06
Dan weet ik misschien nog wel een leuke voor je te staan in Etten-Leur.
Ik heb hem net afgezegd in verband met een voor ons niet handige indeling, maar technisch is ie goed.

6000,-

http://www.camperscaravans.nl/campers/Fiat-Ducato-camper-25D-1993-1993/1972683

Wij hebben zojuist een andere gekocht (onder een klein voorbehoudje)

Dank voor het mee denken maar we zoeken echt een buscamper want hij moet ook als dagelijks vervoer gaan dienen en daar is dit te groot voor.

Zoiets is meer dan groot zat voor ons

Zeg maar Henk tegen mij

macfocus

Dat was ook zo ja. Daar zijn er ook genoeg van. Kwestie van de juiste eruit zien te pikken.
Succes met de zoektocht.
I started out with nothing and got most of it left (Seasick Steve)

henry classic v70

...misschien zo'n MRB-vrije Chevy V8 op gas  8)

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

-D©©©L-

Citaat van: henry classic v70 op 08-10-2017 15:40:46

Die motoren lopen alleen maar stuk door te weinig rijden en alg in de tank door het lange staan. Ducato's willen flink roesten op de dragende delen net achter de voorwielen.