Poetsdag 850 club

Gestart door B-Wax Shop, 08-09-2014 08:59:16

Vorige topic - Volgende topic

B-Wax Shop

1 November is er weer een poetsdag voor de leden van de Volvo 850 club , dus zet hem vast in je agenda. De dag begint om 900uur tot 1700uur. De lokatie is provincialeweg 9 Bergambacht. Er is s'ochtends koffie met koek, tussen de middag zijn er luxe broodjes en aan het einde van de dag kan je wat drinken met lekkere hapjes er bij.
Ook is een prijsje voor de gene die het meest zijn auto heeft verwend.
En ik zal er zijn om iedereen bij te staat met raad en en daad en je kan poets materiaal aanschaffen.
De kosten zijn voor deze dag 20€ P/p voor het eten en drinken.
Binnenkort zal je je kunnen opgeven op de clubsite neem ik aan

Tot 1 november

Gr B-Wax Shop

mafvanvolvo

Dat is leuk Bouke,als ex lid van deze club mag ik niet komen die dag.

Groeten Ted.

Sbv

Ik kom waarschijnlijk wel even kijken. Heb niet zoveel te poetsen denk ik zo  ;D

vincent-mk1

Citaat van: Sbv op 09-09-2014 11:37:44
Ik kom waarschijnlijk wel even kijken. Heb niet zoveel te poetsen denk ik zo  ;D

Heb wel wat voor je  Sander....;D

Sbv

Citaat van: vincent-mk1 op 10-09-2014 17:17:44
Citaat van: Sbv op 09-09-2014 11:37:44
Ik kom waarschijnlijk wel even kijken. Heb niet zoveel te poetsen denk ik zo  ;D

Heb wel wat voor je  Sander....;D

ik hou niet van poetsen. Vies kan ook erg mooi zijn(alleen geen modder of vogelpoep)

twotone

Een auto waaraan je ziet dat 'ie gebruikt word heeft ook wel wat ja, weer eens wat anders dan showroom-glans ;D ;D
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

Bouke

Je kan je vanaf heden opgeven op de clubsite :eusa_dance: dus wil je iets weten, leren, vragen of gewoon lekker poetsen, geef je dan op. Het word zoiezo een leuke en gezellige dag.

StefanCJ

Ik zet het in de agenda, als ik vrij kan zijn kom ik ook even langs.

johan1989

komt er ook zo'n uitdeuk eindbaas?
paar lelijke kleine deukjes in voorschermen demotiveren mij nogal om de auto te poetsen..

Bouke

Citaat van: johan1989 op 13-09-2014 21:28:50
komt er ook zo'n uitdeuk eindbaas?
paar lelijke kleine deukjes in voorschermen demotiveren mij nogal om de auto te poetsen..
Als er vraag is dan kan dat idd

johan1989

Helder. In agenda gezet, maar moet nog ff afwachten of ik geen college heb die dag :)

maartendeb

Yes aangemeld via de clubsite. Mocht er een uitdeuker komen, dan graag :) Ben maar niet eens gaan tellen zoveel deukjes ;D

KIM

Sander, je mag de XC wel mee nemen... Heb je wat te poetsen   :P
Helaas heb ik namelijk iets anders op deze dag; ik had graag de XC eens onder handen genomen en evt. de deukjes er uit laten halen.