wie weet het

Gestart door heutink, 22-07-2014 22:04:26

Vorige topic - Volgende topic

heutink

???
wij hebben naast de 850 ook nog een 945 op gas
13 maanden geleden de benzinepomp laten vervangen...........( 30.000 km geleden )
nu weer defekt, wordt natuurlijk weinig gebruikt , meestal allleen met   starten wegrijden

kan het zijn dat de pomp daardoor een beperkte levensduur heeft   ??? of is dit normaal......

wie zegt er wat zinnigs  ???

Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

robert31

:) Mooi balen. Als er altijd weinig benzine in de tank zit kan het. De benzine zorgt ook voor de koeling....

Spin!

Die pomp blijft altijd draaien, ook al rij je op dat moment op LPG. Als er dus te weinig brandstof in zit wordt depomp niet gesmeerd en gaat deze kapot.

www.vm-parts.nl

NinaPaul

Niet bij alle LPG systemen, bij bv vialle LPI wel.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

The Demon

Er moet toch wel een schakeling te bedenken/maken zijn dat de pomp stopt op het moment dat je op LPG rijdt?

Yits?

grijzev70tdi

Was het een nieuwe pomp of een gebruikte?

Grolsch, het klinkt al lekkerder

heutink

:)
het was een nieuwe pomp die de dealer erin gezet heeft.........
::)

NinaPaul

13 maanden is overigens nog steeds garantie volgens de Europese wetgeving.
Ik zou er lekker mee terug gaan en garantie claimen.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Jeroentjuh

Ja maar 13 maanden draaien in een bijna lege tank is erom vragen....

heutink

:D
tank zit al maanden tjokvol............
8)

heutink

nou, de 940 loopt weer als een trein, zowel op benzine als op gas ( nieuwe verdamper ) , ik heb nog steeds geen rekening van Furness gehad voor de benzinepomp, maar nu nog de benzinemeter, die doet helemaal niks, behalve dat dan het rode lampje brand..........

wat is nu het begin om te gaan zoeken ?? wie heeft er tips.. ???

???

MikeyQR

Citaat van: heutink op 14-09-2014 17:11:48
nou, de 940 loopt weer als een trein, zowel op benzine als op gas ( nieuwe verdamper ) , ik heb nog steeds geen rekening van Furness gehad voor de benzinepomp, maar nu nog de benzinemeter, die doet helemaal niks, behalve dat dan het rode lampje brand..........

wat is nu het begin om te gaan zoeken ?? wie heeft er tips.. ???

???

Ja gewoon negeren doe ik ook als ik in mijn 745 rij want die meter doet alsof hij een toerenteller is ;D, hij gaat vrolijk van links naar rechts de hele rit. ;D

(Ontopic) denk dat je vlotter of vast zit of de elektronica hiervan is een beetje moe, dan zou je hem er dus even uit moeten halen.

Bij mijn 745 doet die het dus ook niet en nu mijn tank leeg is ga ik hem er ook uithalen en nakijken of ik er wat mee kan zo niet dan ga ik kijken voor een nieuwe of andere.