T-5R BLOG

Gestart door MikeyQR, 13-09-2014 21:39:30

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Citaat van: knoertS70 op 07-11-2014 15:31:21
Soms lijkt een stap terug een drama. Maar zo reëel als jij nu redeneert, heb ik er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Ook ik heb dat T-shirt en ik denk velen met mij hier.

Meerdere T-Shirts zelf, maar het moment zelf kan best pittig zijn, sterkte ermee!

knoertS70

Citaat van: V70geRwin op 07-11-2014 15:38:27
Soms lijkt een stap terug een drama. Maar zo reëel als jij nu redeneert, heb ik er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Ook ik heb dat T-shirt en ik denk velen met mij hier.

Meerdere T-Shirts zelf, maar het moment zelf kan best pittig zijn, sterkte ermee!

Helemaal mee eens Gerwin. Maar ook jij weet, komt tijd komt raad. Voor het moment is het k*t maar meestal moest het zo zijn.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

V70geRwin

Citaat van: knoertS70 op 07-11-2014 16:07:53
Citaat van: V70geRwin op 07-11-2014 15:38:27

Helemaal mee eens Gerwin. Maar ook jij weet, komt tijd komt raad. Voor het moment is het k*t maar meestal moest het zo zijn.

Absoluut mee eens, terugkijkend had ik het zo weer gedaan  ;)

Boeijke

Niet fijn Mike.
Sterkte. En ik hoop dat je snel weer aan een mooi volvo projectje kunt werken.

UserID6342

Balen Mike, succes alvast gewenst !

MikeyQR

Al wel wat reacties gehad op de R en ook mensen die zeggen dat ik hem te goedkoop aanbied :eusa_eh:
Tja zou kunnen maar ik moet er toch binnen korte tijd vanaf hoe vervelend het ook is voor mij.

Ik ben al wat aan het rond kijken als vervanger en de Volvo 240 is naar mijn idee wel een leuke Volvo waar je ook wat moois van kan maken, ik zoek er wel 1 van voor 1988 ivm de oldtimer regeling.
Mag de winter dan wel niet rijden maar kan ook met de Metro naar mijn werk. ;)

elianmars

Hoezo te goedkoop? Lijkt me gewoon een nette prijs. Als je er niet te lang mee wilt blijven zitten, moet je 'm niet te duur neerzetten, toch?

Edit: advertentie is verwijderd?

MikeyQR

Citaat van: elianmars op 09-11-2014 11:29:22
Hoezo te goedkoop? Lijkt me gewoon een nette prijs. Als je er niet te lang mee wilt blijven zitten, moet je 'm niet te duur neerzetten, toch?

Ik zelf vind het een nette prijs gezien de staat van de R, want het is echt een mooie en zeer goed rijdende V70R.

Advertentie is er gewoon.
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,73142.0.html

elianmars

Citaat van: MikeyQR op 09-11-2014 14:36:58

Ik zelf vind het een nette prijs gezien de staat van de R, want het is echt een mooie en zeer goed rijdende V70R.

Advertentie is er gewoon.
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,73142.0.html

Ja, ik zag het. Maar je hebt een nieuwe geplaatst. Daardoor werkt de oude link niet meer.

StefanCJ

Ik vind het een nette prijs. Staat de auto ook op MP al? Kost wel wat maar je vergroot je kansen wel. Ik hoop van harte dat je hem snel en voor een nette prijs verkoopt. Succes  ;)

MikeyQR

Ik vind het ook een nette prijs en het liefst wil ik er ook het bedrag hebben wat ik ervoor vraag, maar dat is afwachten.

Op MP staat die nog niet maar er is nu al genoeg interesse en dat wacht ik eerst af, als het niets wordt gaat die ook op MP. ;)

MikeyQR

Een updateje, heb afscheid genomen van de v70R afgelopen weekend. :'(

Heb er een mooi bedrag voor terug gekregen waar ik dus weer goed mee vooruit kan de komende tijd voor wat spullen te kopen voor mijn huisinrichting.

Ook heb ik natuurlijk vervoer nodig dus ben al een tijdje opzoek geweest naar iets leuks maar tevens ook maandelijks goedkoper is, en aangezien ik veel minder ga rijden met de auto zijn de brandstof kosten ook minder.
Na goed zoeken kwam ik een mooie 244 Turbo tegen waar al het 1 en ander is aangepast zowel onderhuids als buitenkant. ;D

Heb hem voor een mooie prijs gekocht, waardoor ik nog wat kan doen in mijn huis als zowel de 244 zelf. ;)

Hij heeft ongeveer 200 PK, en dat is goed te merken. ;D

De foto's

elianmars

Citaat van: MikeyQR op 19-11-2014 12:58:30
Een updateje, heb afschijt genomen van de v70R

Was het zó erg?  :eusa_shifty: ;D

Ik ben benieuwd hoe de 244 je bevalt. Ik vind het wel een stoere bak 8)

MarcoV

Stoere bak man, zelfs met polaris velgen!
Heb zelf ook al een tijdje een 244, erg veel plezier mee!

MarcoV

ThuurC

Eens een Volvo man...

Mooi man! :D