T-5R BLOG

Gestart door MikeyQR, 13-09-2014 21:39:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cornelis-b

Mooi klusje weer Mike en helemaal toppie dat je meissie er ook aan mee helpt. Maaruuuh je hebt weer een 855 en je mag weer in de straat komen dus wanneer komen jullie een bakkie halen  ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

MikeyQR

Hahahaha ;D, nou zal eens kijken wanneer we ff langs komen. 8)

marrrcel

Mooi project weer! Viel hem mee met de roest van het zonnedak?

MikeyQR

Citaat van: marrrcel op 05-03-2017 09:14:28
Mooi project weer! Viel hem mee met de roest van het zonnedak?

Thanks, nou daar heb ik als eerst naar gekeken al voor ik hem kocht toen zag ik al niets aan roest, en gister met eruit halen kon ik het allemaal goed bekijken maar er zit geen roest op, lijkt wel of er ooit een nieuw dakraam is ingezet zou je denken. :D

razorx

Haha, bij jou stopt het ook niet. Lekker bezig!

MikeyQR


MikeyQR

Net even de T-5R eigenaren topic doorgespit, en wat schept mijn verbazing :eusa_think: , ik zie dat ik een forum auto heb wat ik eigenlijk ook al dacht :eusa_shifty:

Dit is de T-5R van @E-Jay geweest 8)
In de tijd van toen en nu heeft hij er veel aangedaan gezien de rekeningen maar cosmetische niet echt, in zijn BLOG schijft hij een kras op de motorkap en deze zit er nog steeds wat ik wel weer ga laten doen op termijn.

Ik zou zeggen voor de geitresseerde kijk en lees maar even @E-Jay heeft de T-5R al sinds 2012 niet meer.
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,48325.msg1003595.html#bot

V70geRwin

Citaat van: MikeyQR op 05-03-2017 14:42:04
Net even de T-5R eigenaren topic doorgespit, en wat schept mijn verbazing :eusa_think: , ik zie dat ik een forum auto heb wat ik eigenlijk ook al dacht :eusa_shifty:

Dit is de T-5R van @E-Jay geweest 8)
In de tijd van toen en nu heeft hij er veel aangedaan gezien de rekeningen maar cosmetische niet echt, in zijn BLOG schijft hij een kras op de motorkap en deze zit er nog steeds wat ik wel weer ga laten doen op termijn.

Ik zou zeggen voor de geitresseerde kijk en lees maar even @E-Jay heeft de T-5R al sinds 2012 niet meer.
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,48325.msg1003595.html#bot

Leuk en nu weer in goede handen dus 👍

MikeyQR

Precies de T-5R wordt weer mooi opgeknapt door ons. 8)

MikeyQR

Had nog wat foto's van de carterventilatie gemaakt toen ik deze had gedaan.
De carterventilatie zat verstopt er kwamen wat dampen uit de peilstokbuis met lopen van de motor dus dit wist ik al bij de aankoop van de T-5R, na het vervangen en reinigen van de ventilatie komt er geen (rook) damp meer uit de peilstofbuis, missie geslaagd dus. ;)

De benzine retourslang ook maar mee vervangen, deze was erg krokant geworden. :eusa_snooty:

Ook meteen maar de nokkenaskeerringen vervangen deze waren ook lek.
En als we dan toch bezig zijn ook gelijk de onstekking vervangen.
Dit had ik al eerder gepost alleen zonder foto's. :eusa_whistle:




















MikeyQR

#430
En dan gister ook een productief dagje. 8)

Na het vervangen van de keerringen zag ik de turbo toevoer koelslang zitten waarna ik dacht van oeps! :eusa_doh: , deze dus ook maar vervangen kwam er in 2 delen uit en was erg zacht geworden.

Heb al bij meer 850's gehad dat de deurgrepen in het deurpaneel stuk zijn door ouderdom, plastic breekt gewoon, nou kan je natuurlijk op de sloop kijken naar een andere deurpaneel of dat die wel heel is, maar dat vind je maar weinig meer, dus heb ik maar 2 nieuwe besteld deze kosten 10 euro de stuk en ze zijn in kleur en nog flexibel als je ze monteerd.

Ook de T-5R een poets beurt gegeven en vandaag de bumpers nog even in de lijnolie zetten daar had ik gister geen tijd meer voor.










En dan de T-5R in gepoetste staat, moet zeggen hij is nu heel wat mooier geworden.













Vulk

Hier hou ik van. Rustig aan terug in ere herstellen op een fatsoenlijke manier!

bebe66

Wordt weer een mooie !
Volvo V70N 140PK AT 2002
Volvo 855 2.0 T-5 1994-verkocht
Volvo 855 2.5 20v 1994-verkocht
Volvo 855 2.5 10v 1996-verkocht

henry classic v70

Nice Mickey, gaat weer een knappe t-5R worden!!  :eusa_clap:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

SB T-5R

Wat staat dat poetste zwart toch strak op zo'n 850 Estate he.... :eusa_clap: