T-5R BLOG

Gestart door MikeyQR, 13-09-2014 21:39:30

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Gaaf die witte maar met een SMV er achter had het nog mooier geweest ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

MikeyQR

Citaat van: cornelis-b op 29-09-2014 23:49:03

Ja ja  ;D

Wij houden meer van de engelse caravan's ;)

De Sprite die wij hebben is een prima ding, alleen gaan we volgend jaar toch voor een grotere caravan ivm de ruimte.  ;) 

cornelis-b

Citaat van: MikeyQR op 30-09-2014 00:06:07

Ja ja  ;D

De Sprite die wij hebben is een prima ding, alleen gaan we volgend jaar toch voor een grotere caravan ivm de ruimte.  ;)  

Proost ;D ;D ;D

Is het al bekend Mike wanneer je de daklijsten er even afhaalt?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

MikeyQR

Citaat van: cornelis-b op 30-09-2014 00:31:36
Citaat van: MikeyQR op 30-09-2014 00:06:07

Ja ja  ;D

De Sprite die wij hebben is een prima ding, alleen gaan we volgend jaar toch voor een grotere caravan ivm de ruimte.  ;) 

Proost ;D ;D ;D

http://media.cmgdigital.com/shared/img/photos/2013/10/09/29/f7/Sprite.jpg

Is het al bekend Mike wanneer je de daklijsten er even afhaalt?

;D :evil:

Nee nog niet, ga mijn best doen om ze er deze week er nog af te halen.

MikeyQR

Een Updateje. ;)

Aangezien mijn vriendin al lekker bezig met haar rijbewijs te behalen, dacht ik van laat ik nou is alvast een leuk autootje gaan zoeken.

En dat is gelukt dacht ik zo, het is een Citroen Saxo VTS 1.6 16V geworden uit 1997. ;)
Ik ben normaal niet zo weg van Franse auto's maar van deze weet ik dat ze heel wat KM aan kunnen en ze rijden leuk, kwa maand lasten is die ook niet te veel voor haar dus de keuze was al snel gemaakt.

Er moet wel het 1 en ander aan gedaan worden vooral technische maar dat komt wel goed. 8)

De V70R staat nu meer stil dan dat die rijd, dit ivm dat ik al een maand thuis zit omdat ik in mijn rug gescheurde spieren heb door een mogelijke verkeerde beweging, helaas gaat het maar moeilijk over maar moet vooral veel rust houden en zo min mogelijk lopen, iets wat ik dus maar moeilijk kan maar het moet maar. :eusa_shifty:

Het gebakkie ;D

En een fototje van de echte auto.  :evil:

cornelis-b

Laat het vrouwtje maar niet horen dat je haar aanstaande auto een "gebakkie" noemt Mike. De kans dat het met je rug nog slechter gaat na een paar tikken met de deegroller zijn reëel aanwezig ;D

Leuk ding als beginners auto die VST :eusa_clap:

Zeg maar Henk tegen mij

MikeyQR

Citaat van: cornelis-b op 09-10-2014 21:03:37
Laat het vrouwtje maar niet horen dat je haar aanstaande auto een "gebakkie" noemt Mike. De kans dat het met je rug nog slechter gaat na een paar tikken met de deegroller zijn reëel aanwezig ;D

Leuk ding als beginners auto die VST :eusa_clap:

Hahahaha, ja maar dan op de Surinaamse style.  :evil:

En ja is een leuk autootje, ik begon met een zwarte Mini uit 1985 met een 130 pk motortje onder de kap en die had ik helemaal naar het 2000 model ongebouwd, dus met OEM 13 inch velgen en spatbord verbreders. :D
Ding zag er ook als nieuw uit. :D

De Saxo wordt ook wel weer fraai maar op budget.

Silverarrow

Leuke wagens, net zoals een Peugeot 106 Rallye. Gaat zo'n Citroen ook nog een beetje de bocht om (in verhouding tot bijv. de Mini)?

Lunadust

Leuke sax,

Lekker giftig speelgoed, en nog zuinig ook.
Techneut, geen dichter.

MikeyQR

Citaat van: Silverarrow op 09-10-2014 21:37:56
Leuke wagens, net zoals een Peugeot 106 Rallye. Gaat zo'n Citroen ook nog een beetje de bocht om (in verhouding tot bijv. de Mini)?

Ja gaat best de bocht om, maar de Mini was daar echt de koning in want daar hoefde ik nooit voor een bocht te remmen gewoon gas houden en je ging de hoek om, echt geweldig. :D 

dopie

Leuk speelgoed, spreek uit ervaring ;D. Wel ff goed de carterontluchting nalopen en anders een klein carteronluchtingsfilter opzetten, loopt ie nog mooier van :).
Heb evt nog wel een K&N inlegfilter liggen.

MikeyQR

De carterontluchting is ook 1 van de dingen die ik als eerste moet aanpakken.
Ook de distributieriem moet vervangen worden met warerpomp en het andere onderhoud ook.

Daarna de OEM buitenspiegels zoeken en monteren want wat er nu op zit is bagger.

En er zit nu een openluchtfiter op. ;D

triton

Leuk karretje Mike, daar gaat ze veel plezier mee hebben.
Professioneel raddraaier

MikeyQR

Dat denk ik ook wel Andre. 8)

Ik zal er denk ook wel eens mee op pad gaan. ;D

triton

En je meissie met de R???? ;) ;)
Professioneel raddraaier